فرماندار خاتم:

بسیج یک حرکت فرهنگی است/ تفکر بسیجی بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی

فرجام فاضلی با بیان این که بسیج یک حرکت فرهنگی است گفت: بسیج بهترین زمینه برای مبارزه با جنگ نرم فرهنگی دشمنان اسلام و نظام است.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۱۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج برخاسته از بطن مردم است اظهار داشت: اگر امروز دشمن نمی‌تواند به سپاه ضربه بزند، به خاطر این است که سپاه از مردم جدا نیست.

فرجام فاضلی با بیان این که بسیج یک حرکت فرهنگی است گفت: بسیج بهترین زمینه برای مبارزه با جنگ نرم فرهنگی دشمنان اسلام و نظام است.

وی افزود: در شرایط کنونی تفکر بسیجی زیربنای حل مشکلات در کشور است و حضور بسیج در تمام عرصه‌ها را نباید نادیده گرفت.

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه بسیج تضمین‌کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هر جایی که احساس شود کم توجهی و بی‌توجهی شده، بسیج به میدان می‌آید؛ و به نوعی هر جا بسیج وارد عرصه شده است در آنجا موفق عمل کردیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی با تفکر و روحیه بسیجی پیشرفت کرد و دلیل این که دشمنان اسلام در منطقه خاورمیانه و کشور‌های اسلامی به اهداف خود نرسیده‌اند، تفکر بسیجی است که به آن کشور‌ها سرایت کرده است.

فاضلی با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری از مهمترین اولویت‌های دولت و نظام است، خاطر نشان کرد: باید از تفکر بسیجی برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کرد.
ارسال نظرات