فرمانده سپاه ناحیه خاتم عنوان کرد:

محرومیت زدایی و خدمت به مردم هدف بسیج است / در مقابل هجمه سنگین دشمنان ثابت قدم باشیم

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در استانه هفته بسیج این هفته را فرصت مناسبی برای نشان دادن عملکرد بسیج عنوان کرد و گفت: هدف بسیج محرومیت زدایی و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۸۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز (دوشنبه) نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج در سپاه ناحیه خاتم برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم درابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یاد و نام شهید طهرانی مقدم پدر علم موشکی ایران را گرامی داشت.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان به هجمه‌های سنگین دشمن علیه کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و خواستار ثبات قدم در مقابل با این هجمه‌ها شد.
وی در ادامه با بیان مفاهیم و تعاریف بسیج از منظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر لزوم برگزاری هرچه بهتر هفته بسیج تاکید کرد و گفت::هدف بسیج امروز کمک به رفع محرومیت و خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم است و این هفته فرصت مناسبی است تا عملکرد بسیج به نمایش گذاشته شود.
حسین آزادی نژاد در ادامه افزود: از انجایی که محرومیت زدایی و خدمت به مردم هدف بسیج است جهانخواران در این مورد هم ما را آرام نگذاشته اند و برای ناتوان سازی نظام اسلامی حلقه‌های محاصره را تنگ‌تر کرده اند و بغض و کینه و ترس و وحشت خود را در این حرکت مردمی و تاریخی ظاهر ساخته اند و بدون شک به همان میزان که از شهادت طلبی و سایر ارزش‌های ایثارگرانه ملت ما واهمه دارند از گرایش و روح اسلام به طرف حمایت از پابرهنگان در هراسند.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با بیان اینکه رویکرد برنام ههای هفته بسیج در شهرستان خاتم با هدف کمک به محرومین و خدمت رسانی به مردم است گفت:: خدمت به محرومین باعث امیدوار شدن مردم به نظام و انقلاب خواهد بود و ما و مسئولان باید در راستای تکریم مردم، پاسخگو بودن، تکریم خانواده‌های معزز شهدا و... همواره بکوشیم.
ارسال نظرات