حسینی تاکیدکرد:

قرآن ، کتاب هدایت انسان به سوی کمال است

حسینی افزود: آیات شریفه قرآن کریم حول محور اعتقادیات، اخلاقیات و احکام دین مبین اسلام می باشند و مسائل مختلف پیرامون زندگی بشر را دربرمی گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۷۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ سید حسینی درکلاس اخلاق، گفت: قرآن کریم، کتاب انسان سازى است و هدف آن هدایت انسان به سوى کمال و برآوردن نیازهاى بشر در این مسیر است.
حسینی افزود: آیات شریفه قرآن کریم حول محور اعتقادیات، اخلاقیات و احکام دین مبین اسلام می‌باشند و مسائل مختلف پیرامون زندگی بشر را دربرمی گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس آیات و روایات، تلاوت کلام الله مجید، دارای آثار و برکات و فواید بیشماری است که برخی از آن‌ها عبارتند از: بارورى ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پیامبران، هم‌نشینى با فرشتگان، پیمودن درجات کمال و ترقى در بهشت، درمان بیمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنایى دیدگان، مونس تنهایى، عمر با برکت، استجابت دعا، صفاى خانه و رفع عذاب از پدر و مادر.
وی اضافه کرد: پیمودن مراتب کمال قرائت، همچون رسیدن به مرحله تدبّر و عمل، مستوجب کمال ثواب و رضاى الهى و دریافت خیرات بیشتر و بهتر مى‌شودکه خودمن به آن اعتقاد دارم ورسیده ام.
ارسال نظرات