خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان خبر داد

آمادگی بیمارستان‌های همدان برای پذیرش مصدومان زلزله کرمانشاه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با بیان اینکه 11 مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه برای مداوا راهی بیمارستان‌های همدان شده‌اند، گفت: بیمارستان‌های استان آمادگی لازم را برای پذیرش بیماران دارند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۸۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

آمادگی بیمارستان‌های استان همدان برای پذیرش مصدومان زلزله کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حبیب معصومی با تأکید بر اینکه تمامی بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه بهداشت استان همدان در حالت آماده‌باش هستند، افزود: یک فروند بالگرد به منظور امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شده است.

وی یادآور شد: تاکنون هیچ‌یک از مصدومان این حادثه تلخ به استان همدان انتقال نیافته بود اما اکنون 11 مصدوم در راه بیمارستان‌های همدان هستند که بیمارستان‌های استان آمادگی لازم را برای پذیرش بیماران دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از اعزام دو دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 7 نفر نیروی انسانی نیز به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی تأکید کرد: گرچه در همدان مشکل خاصی در زمینه وقوع زمین‌لرزه نبود اما اورژانس در حالت آماده‌باش برای وقوع حوادث احتمالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات