وظیفه سازمان تعزیزات حمایت از تولید کنندگان است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: وظیفه سازمان تعزیزات حمایت از تولید کنندگان است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور ایفا می کنند در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۳۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نجیب حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج گفت: در ۷ ماه گذشته ۲ هزار و ۳۱۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات به تعزیرات کردستان ارسال شده است.

وی افزود: که از این تعداد ۲ هزار و ۳۱۰ فقره پرونده با احتساب پرونده‌های مانده سال قبل ۲ هزار و ۳۱۳ فقره مختومه و ۲۹۸ فقره پرونده مانده برای بررسی باقیمانده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: ارزش ریالی محکومیت این میزان پرونده رسیدگی شده در استان ۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ۷۲۹ هزار ریال بوده است.

حسینی تصریح کرد: ما آمادگی هر نوع حمایت را از تولیدکنندگان با هدف تحقق رونق بیشتر اقتصادی در سالی که از طرف رهبر انقلاب با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، را داریم.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سازمان تعزیرات، افزود: وظیفه سازمان تعزیزات حمایت از تولید کنندگان است که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور ایفا می‌کنند در دستور کار خود قرار داده است.


حسینی افزود: از همه تولیدکنندگان که در این راستا در استان برای توسعه اقتصادی تلاش می‌کنند قدر دانی می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تعزیزات در سال ۷۳ تشکیل شده است و رسالت آن بر اساس قانون فراهم کردن بستر و شرایط برای سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان در سطح جامعه است

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات