مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

در آینده نزدیک دفترچه درمانی حذف خواهد شد

بیشترین جهت‌گیری سازمان، بردن خدمات به سمت الکترونیکی است و پس از تکمیل زیر ساخت‌ها ، در آینده نزدیک دفترچه درمانی در مطب‌ها و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد نیز حذف خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۱۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ر 6 نخست سال‌جاری بیش از 171 هزار و 441  بار زنگ پذیرش‌های تلفنی مراکز درمانی در سطح استان زنجان به صدا درآمده است که از این تعداد 37 هزار و 850 بیمار توانستند نوبت پذیرش خود را از طریق این سیستم دریافت کنند.

علی محمدی با اشاره به اینکه 20 افزایش تماس‌های تلفنی بیماران با سیستم پذیرش تلفنی  گویای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شده است، افزود: این تعداد تماس در نیمه نخست سال گذشته قریب به 142 هزار تماس بود.

وی اظهار داشت:20 پورت خط تلفن مستقیم صرفاٌ به این امر اختصاص یافته که از این تعداد 6 خط به بیمارستان امام حسین (ع) ، هشت خط بیمارستان امید، دو خط پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و درمانگاههای روزبه زنجان، شفاء ابهر ، شهدای خرم‌دره و سهروردی خدابنده هر کدام دارای یک خط تلفن هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از بیماران خواست تا با ملحوظ مدیریت زمان، قبل از مراجعه به مراکز درمانی از طریق سیستم پذیرش تلفنی گویا نوبت و ساعت حضور اخذ کنند تا وقت شریفشان سپری نشود.

وی جلوگیری از تضییع حقوق بیماران در ارائه نوبت، تکریم شأن و منزلت مراجعان، صرفه‌جویی در وقت بیماران و از همه مهم‌تر جلوگیری از تجمع در مقابل واحدهای پذیرش و جلوگیری از انتقال احتمالی بیماری‌های مسری به سایرین را از مزایای این سیستم برشمرد و تاکید کرد: در حال افزایش ظرفیت‌های پذیرش بیماران از طریق اینترنت و USSD هستیم.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به استفاده از فناوری‌های جدید که با سرعت در حال تغییر و توسعه و ارتقا در کشور هستند، گفت: بیشترین جهت‌گیری سازمان، بردن خدمات به سمت الکترونیکی است و پس از تکمیل زیر ساخت‌ها ، در آینده نزدیک دفترچه درمانی در مطب‌ها و سایر مراکز درمانی طرف قرار داد نیز حذف خواهد شد.

 

ارسال نظرات