456 هزار دانش آموز در مدارس البرز بیمه حوادث شدند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 456 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 97-96 در مدارس این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۴۶۰۴۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراد مالمیر با اعلام این خبر اظهار داشت : دانش آموزان در تمام ایام سال تحصیلی در ۲۴ ساعت شبانه روز تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.
 
456 هزار دانش آموز در مدارس البرز بیمه حوادث شدند
 
وی افزود: نام همه دانش آموزان با مشخصات کامل در سامانه بیمه معلم که مسئولیت بیمه دانش آموزان البرزی را دارد به ثبت رسیده است.
 
مالمیر بیان کرد: این شرکت بیمه‌ای در اقدامی شایسته برای جلوگیری از انتقال یک دانش آموز پایه هفتم البرز به کانون اصلاح تربیت، خسارت وی را متقبل شد.
 
یادآور شد: خسارت ارفاقی به این دانش آموز ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: معلمان البرزی نیز با پرداخت ۷۵۰۰ تومان در سال می‌توانند از خدمات بیمه حوادث معلم در طول ۲۴ ساعت شبانه روز برخوردار شوند.
 
وی تاکید کرد: گستره چتر بیمه‌ای حوادث دانش آموزی یکی از نیاز‌های ضروری دانش آموزان در مدارس البرز بود که خوشبختانه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ این پوشش بیمه‌ای در استان البرز شکل گرفت.
 
مالمیر در بخش دیگری از این گفت و گو به ارائه خدمات آموزشی - حمایتی در مدارس البرز به دانش آموزان اتباع خارجی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در مدارس ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم این استان حدود ۲۵ هزار دانش آموز تبعه خارجی تحصیل می‌کنند که همانند دانش آموزان ایرانی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
 
وی تصریح کرد: دانش آموزان تبعه خارجی که بیشتر از مهاجران افغانستانی هستند در شرایط برابر تحصیلی و در کنار دانش آموزان ایرانی در مدارس شهری و روستایی البرز در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ همانند سال‌های گذشته مشغول تحصیل هستند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات لازم به دانش آموزان تبعه خارجی در ایران، در البرز نیز دست اندرکاران آموزش و پرورش کوشیده اند تا دستور مقام عظمای ولایت در ایران کوچک در این بخش عملیاتی و اجرایی شود.
 
مالمیر گفت: طرح بیمه حوادث دانش آموزی با رضایت اولیای دانش آموزان و پرداخت هزینه بیمه در مدارس البرز به اجرا درآمد.
 
وی یاد آور شد: معلمان البرزی نیز می‌توانند با پرداخت ۷۵۰۰ تومان همانند دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تحت پوشش بیمه حوادث معلم قرار گیرند.

استان البرز حدود ۴۶۳ هزار دانش آموز و ۲۴ هزار معلم دارد.
 
منبع : ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها