معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

لزوم همکاری و تعامل مسئولین در اجرای برنامه های شهری

مسئولین باید برای اجرای برنامه های شهری و در راستای توسعه و عمران شهر، همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۷۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان با اشاره به اینکه برای عمران و توسعه شهر، باید از پرداختن به مسائل سیاسی، حزبی و جناحی خودداری کرد، گفت: با ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذاران، می توان گام های مهمی در جهت توسعه همه شهرستان های استان برداشت.

جواد رحمتی افزود: مسئولین باید برای اجرای برنامه های شهری و در راستای توسعه و عمران شهر، همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ طرح تفصیلی در شهرهای استان اهمیت ویژه ای دارد، اظهار داشت: در بحث طرح تفصیلی باید با دسته بندی خواسته ها، نیازها و اولویت بندی آنها و همچنین هماهنگی با سایر ادارات به منظور آگاهی از برنامه های اجرایی ادارات، بتوان به خوبی و با بهترین عملکرد، این طرح را در شهرها اجرایی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: شناساندن خواسته و نیازهای مردم و وظایف ادارات در زمان اجرا و ابلاغ طرح تفصیلی، یکی از اصول مدیریت شهری است که باید این حقوق و اصول به صورت متقابل بین مردم و مسئولین تبیین شود.

جواد رحمتی با اشاره به اینکه از هر طرحی که در جهت توسعه شهرهای استان باشد، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت، افزود: با ایجاد یک شهرک نمایشگاهی بزرگ جهت عرضه تولیدات و محصولات صنایع دستی و کشاورزی در شهرستان ابهر، می توان اقدامات مهمی برای توسعه این منطقه انجام داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان  گفت: به نظر می رسد در برخی مواقع، مراجعه مردم به ادارات جهت انجام امور خود غیر ضروری است بنابراین باید با اصلاح سیستم اداری، از اتلاف وقت مردم و حضور بی مورد آنها در ادارات کاسته شود.

 

 

 

ارسال نظرات