خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

13آبان روز شکستن ابهت تو خالی امریکا بود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع پایوران این ناحیه گفت: 13آبان روز مبارزه با استکبار و روز شکست ابهت تو خالی و پوشالی امریکاست و در تاریخ ایران به عنوان روز شکست استکبار و روز مبارزه با استکبار ثبت شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۴۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه امریکا از آغاز انقلاب تلاش در براندازی نظام داشته و نقشه های مختلف را برای این هدف برنامه ریزی کرده افزود: ملت ایران در طول این مدت بسیار باهوش عمل کرده و هر گونه  اهداف شوم شیطان بزرگ را شناسایی و نقش بر آب کرده اند.

وی ادامه داد: 13 آبان یکی از روز های تاریخی و به یادماندنی انقلاب است که مردم به ویژه دانشجویان پیرو خط امام توانستند ریشه امریکا را در ایران بخشکانند و با شناسایی اهداف و برنامه های شوم آن ها سفارت خانه آمریکا را که به جاسوس خانه تبدیل شده بود تسخیر کردند.

مسول عقیدتی سپاه کلیبر اظهارداشت: از آن جایی که 13 آبان یک حرکت ملی و انقلابی بود و موجب شد توطئه های شیطان بزرگ در هم بریزد و دست امریکا از ایران کوتاه شود حضرت امام این روز را انقلاب دوم نامیدند چون در انقلاب اول کاخ ستم شاهی برچیده شده بود و در این انقلاب یک لانه جاسوسی بسیار عظیم برچیده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها