راهیابی فیلم "اسب" به چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

فیلم کوتاه داستانی «اسب» به کارگردانى «رسول احمدی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان با راهیابی به بخش پایانی چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سالن‌های مختلف اکران و در معرض داوری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۶۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کردستان گفت: در ادامه موفقیت‌های داخلی و بین المللی تولیدات سینمایی حوزه هنری کردستان، فیلم کوتاه «اسب» به بخش پایانی چهلو هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که از ۲ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، آموزه‌های دینی، فرهنگ و تمدن، سبک زندگی و حقوق شهروندی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه‌های ملی، علم و زندگی و بخش ویژه برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از جشنواره در مجموع ۱۱۲ فیلم در بخش داستانی بلند، داستانی کوتاه و مستند و ۶۵ فیلم خارجی از کشور‌های مختلف دنیا نیز حضور دارند.

زانیار لطفی افزود: این فیلم از بین آثار ارسال شده جهت رقابت با ۳۳ فیلم داستانی کوتاه جهت کسب بهترین فیلم در بخش ایرانی توسط گروه بازبین جشنواره انتخاب و ضمن اکران در سالن‌های مختلف جشنواره، در مدت برگزاری در معرض داوری داوران جشنواره قرار می‌گیرد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: فیلم «اسب» به مدت زمان ۳ دقیقه، به بررسی تأثیر رسانه بر ذهن کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات