بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس؛

مرگ بر آمریکا ریشه در هیهات من الذله مولایمان حسین دارد/ دو قطبی ملت ایران دو قطبی انقلاب و استکبار است

آمریکا و ایادی جیره خوارش اعلام داریم که ما جوانان انقلابی و رویش های مکتب حسینی فرزندان عاشوراییم و "مرگ بر آمریکا"ی ما ریشه در هیهات من الذله مولایمان حسین دارد اما اکنون؛ دیگر نخواهیم گذاشت حسین زمان را به مسلخ ببرند.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۹۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس به مناسبت دهه استکبار ستیزی بیانیه ای صادر کرد و این بیانیه توسط علیرضا شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در راهپیمایی روز 13 آبان قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ  قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ  مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ
 ( بقره 120)
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.
 
ده‌ها میلیون انسان با هم فریاد نفرت از استکبار، نفرت از نظام سلطه‌ی جهانی و پافشاری بر عزت ملی و ایمان اسلامی را سرمیدهند؛ آن هم نه یک بار، نه دو بار؛ بلکه سی سال است که مردم این فریاد را سر میدهند؛ این از بین رفتنی نیست. فریاد هماهنگ این همه حنجره و این همه دل، ماندنی است؛ اینها جزو قوانین حتمی طبیعت و تاریخ است.
حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی )  30/11/88
 
13 آبانماه این یوم الله بزرگ و تاریخ ساز بی شک یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و سند حقانیت و مظلومیت امت حزب الله ایران و فزون خواهی مستکبران عالم از جمله آمریکای جنایتکار است.
13 آبان یاد آور سه رویداد مهم در سالهای 43 ، 57 و 58 است که در هر سه واقعه رد پای آمریکا و مزدوران و جیره خواران داخلی و خارجیش اظهر من الشمس است.
سال 43 تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در پی اعتراض ایشان به طرح مفتضح آمریکایی کاپیتولاسیون و پس از آن در سال 57 به خاک و خون کشیدن دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در راهپیمایی خود جوش در دانشگاه تهران و اعتراض به رژیم سفاک پهلوی نهایتا منجر به انقلاب دومی گشت که دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر جاسوسخانه آمریکا رقم زدند و این اولین گام انقلاب در جهت نابودی استکبار بود و راه تازه از آنجا آغاز گشت.
بی شک 13 آبان نماد و سمبل مبارزه تعطیل ناپذیر ملت ایران با استکبار و زیاده خواهی آمریکای خبیث است و خروش جوانان مومن انقلابی در نفی طاغوت زمان همچون موجی سهمگین بنیان عنکبوتین صهیونیست را از جای خواهد کند.
غرب و شرق بدانند که نه آمریکا، نه صهیونیست و نه مجموعه مستکبرین و زورگویان عالم، با تمام اسباب سیاسی، اقتصادی و تحریک عمال حقیرشان هرگز نخواهند توانست در دل این امت حزب الله اندک لرزشی بیاندازند.
اینک در شرایطی هستیم که نظام سلطه و در رأس آن حاکمیت طاغوتی شیطان بزرگ در مصاف با انقلاب اسلامی و پیشروندگی و پیشبرندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکست‌های سخت و مفتضحانه‌ای را متحمل گشته و چشم‌انداز ناامیدکننده‌ای از آینده خود در منطقه فراروی خود یافته است و به زعم خود در پی تسلیم ایران مقتدر هستند و در نهایت زبونی و حقارت به اتهام پراکنی و توهین به ملت شریف ایران پرداخته اند و اکنون ما جوانان دلداده مکتب ابراهیمی روح الله و سرسپردگان امر رهبری معظم با طنین پر صلابت و انقلابی و بانگ رسای " تکبیر" مواضع خود را به جهانیان اعلام مینماییم :
 
  1. ما جوانان مومن و انقلابی، وحدت، اتحاد، وفاق و یکپارچگی مردم شریف ایران اسلامی حول محور "ولایت فقیه" و منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را ضامن تداوم پیشروندگی و پیشبرندگی انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌های بلند امام (ره) دانسته و پیشرفت کشور و عامل شکست و ناکامی راهبردها و سناریو‌های شیطانی دشمنان انقلاب اسلامی را با طی طریق در این مسیر دنبال می کنیم و بر ضرورت تعمیق و تقویت همه‌جانبه آن در بین دولت و ملت تاکید می نماییم.
  2. ملت مقاوم و بزرگ ایران اسلامی، ضمن تداوم عملکرد ضد استکباری خود و مقابله همه جانبه با سیاست های خصمانه دشمن، آمریکا را شیطان بزرگ و مصداق اکمل و اتم استکبار دانسته و شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" را نه در حد یک شعار ساده بلکه به عنوان گفتمان اصلی انقلاب میداند و امروز این شعار منحصر به ملت ایران نیست و پژواک آن در سراسر عالم به گوش می رسد و تا نابودی کامل بیت العنکبوت استکبار و صهیونیسم فریاد "مرگ بر آمریکا" خواب را از چشمانشان خواهد ربود.
  3. ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران، با حمایت قاطع و عملی از جبهه همیشه پیروز مقاومت اسلامی در سراسر جهان  به تمامی آزادی خواهان عالم این نکته را یادآور می شود که مراقب نقشه‌ها، ترفند‌ها و سناریوهای خطرناک انحراف و تداوم نفوذ استکبار در کشور‌های خود بوده و از هرگونه زورگویی، مداخله جویی و تحمیل قدرت‌های استعمارگر و سلطه‌طلب در امور کشورشان جلوگیری نمایند.
  4. ملت پیروز و آگاه ایران ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر متناقض و همراه با توهم رییس جمهور دلال مسلک ایالات متحده با تاکید بر سپری شدن دوران تهدید و ارعاب به تأسی از مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و فرماندهی کل قوا و همراهی دولت و به پشتوانه هوشیاری و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح کشور، ارتکاب هرگونه اشتباه و غلطی از سوی دشمنان را با پاسخی قاطع، سخت و کوبنده مواجه و پایگاه های نظامیشان در اقصی نقاط منطقه را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهند کرد.
  5. ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن حمایت کامل از قوای مقتدر مسلح خود و تاکید بر افزایش توان دفاعی به ویژه بسط و گسترش توان موشکی اعلام می دارد که سد سدید و مشت فولادین نیروهای نظامی ما در منطقه عصبانیت دشمن را به جایی رسانده که دست به اتخاذ مواضعی زده اند که نهایت ضعف و انفعال دشمن را نشان می دهد فلذا یاداور می شویم که مردم بصیر و ولایی ایران تا اخرین قطره خون در کنار قوای همیشه قهرمان مسلح خود در جبهه ی مقابله با استکبار ایستاده است و ذره ای از آرمان های خود عدول نخواهد کرد.
  6. دنبال کنندگان داخلی و خارجی ایجاد دو قطبی در داخل و خارج از مرزها بدانند که دو قطبی ملت ایران دو قطبی انقلاب و استکبار است، دو قطبی اسلام و کفر است و در واقع دو قطبی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکاییست و آرزوی دست نیافتنیشان در ایجاد دو دستگی در میان ملت شریف ایران آرزوییست که در گور باید دنبال کنند.
  7. ملت شریف و قهرمان ایران با اتخاذ راهبرد تغییر ناپدیر مبارزه با استکبار و عقد عهد خود با امام و شهدا، اکنون تحت زعامت رهبری معظم انقلاب بار دیگر بر این عهد تاکید نموده و در سیر رسیدن به هدف والای انقلاب اسلامی یعنی تحقق امر ظهور و ایجاد تمدن اسلامی هرگز از پای نخواهد نشست دشمنان سفاک هرگز نخواهند توانست ذره ای و بلکه کمتر از ذره ای در دل این امت حزب الله لرزه اندازند.
در پایان لازم به ذکر است که به آمریکا و ایادی جیره خوارش اعلام داریم که ما جوانان انقلابی و رویش های مکتب حسینی فرزندان عاشوراییم و "مرگ بر آمریکا"ی ما ریشه در هیهات من الذله مولایمان حسین دارد اما اکنون؛ دیگر نخواهیم گذاشت حسین زمان را به مسلخ ببرند و در صورت تداوم سیاست ها و مواضع مستکبرانه این بار کربلا تکرار نخواهد شد بلکه چنان بدر و خیبری به پا خواهیم کرد که در آتش خشم انقلابی فرزندان خمینی بسوزید.  ایمان به وعده اللهی و تجربه تاریخی به ما ثابت نموده که استکبار سیری ناپذیر است و پیروزی از آن مستضعفین عالم است و در نهایت با صدایی رسا اعلام می داریم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
و السلام من التبع الهدی
ارسال نظرات