با حضور معاون توانبخشی مدیرکل بهزیستی استان تهران؛

ویلچر مانعی برای رسیدن به آرزوهای بزرگ نیست

خبرگزاری بسیج: به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز، جمعی از دانش آموزان معلول شهرستان ری مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اسدی، معاون توانبخشی مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم با پرسش از هر یک از دانش آموزان معلول در مورد آرزوها و شغل های مورد علاقه آنان در آینده، خاطر نشان کرد: با آرزوهای بزرگ می توانید کارهای بزرگ انجام دهید و تلاش کنید برای رسیدن به هر آرزویی که دارید، تا رسیدن به هدف مورد نظرتان آرزوهایتان را دنبال کنید.

وی تصریح کرد: فکر نکنید چون روی ویلچر نشسته اید نمی توانید به آرزوهای خود برسید. اسدی ادامه داد: یکی از بیماران تحت نظر من سال 72 آرزو داشت که یک خواننده بزرگ شود؛ او با جدیت در این زمینه فعالیت می کرد و در برنامه های کوچک به اجرای سرود و ترانه می پرداخت، بعد از یکی دو سال در یک جشنواره نفر سوم شد. سال 83 او را به یک موسسه معرفی کردم و با همکاری مدیر برنامه خوبی که داشت توانست ترانه های پاپ اجرا کند و الان یکی از بهترین خواننده های مطرح کشور است.

اسدی خاطرنشان کرد: سعی کنید آرزوهایتان بزرگ باشد. فکر نکنید که برای بزرگ شدن باید قدم های بزرگ بردارید؛ برای رسیدن به آرزوهای بزرگ باید از همین الان با گامهای کوچک شروع کنید تا به مراتب و مقام های بالاتر برسید. هرچند این مسیر خیلی آسان هم نیست و سختی هایی جلوی پای هر کس می تواند وجود داشته باشد. خوشبختانه   آقای فاضلی نژاد، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری فضا را برای عزیزان زیر پوشش بهزیستی مهیا کرده است و دلسوزانه در این مسیر خدمت می کند و آقای عابدی هم با جدیت در حوزه توانبخشی گام های موثری بر می دارد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به طور همزمان با حضور 85 دانش آموز معلول در استان تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: آرزوهای خودتان را در 13 آبان امسال به خاطر بسپارید و 13 آبان های سال های آینده این آرزویتان را به خاطر بیاورید، امیدواریم که در سال های آینده در چنین روزی هر کدام از شما به آرزوهای قشنگ خودتان در رسیدن به جایگاه های خوب اجتماعی که دست یافتنی است برسید.

در ادامه این مراسم امیر مهدی زواری دانش آموز مخترع نا شنوا، به معرفی و تشریح   دو اختراع خود، « روبات آتش نشان و روبات کارواش» برای حاضران پرداخت. در پایان از دانش آموزان معلول برتر در حوزه های مختلف با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. 

             

ارسال نظرات