فرمانده سپاه کُردستان در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان سنندج:

استکبار ستیزی امروز صدای مشترک ملت ایران است

فرمانده سپاه کُردستان صبح روز شنبه در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان سنندج گفت: امروز مردم همگی یکصدا برای مرگ بر آمریکا گفتن و دشمنی با استکبار به میدان آمده‌اند و این صدای مشترک ملت ایران علیه استکبار است.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۲۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمد حسین رجبی" فرمانده سپاه بیت المقدس استان کُردستان صبح روز شنبه 13 آبانماه در سخنرانی راهپیمایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: حضور پرشور مردم با بصیرت و انقلابی سنندج و استان کُردستان، مسئولین و روحانیت در این هوای بارانی نشان از خشم و نفرت مردم ایران زمین از استکبار جهانی را دارد.


وی اظهار کرد: دانش آموزان کُردستانی و ایران زمین همواره با بصرت در تمامی صحنه‌ها به ویژه 13 آبان حضوری گسترده و پرشور داشته که نشان از شور و علاقه نسل جدید به انقلاب اسلامی و آموزه‌های آن دارد.


فرمانده سپاه کُردستان افزود: امروز سه واقعه مهم و رویداد تاریخی در روز 13 آبان و تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ما را گرد هم آورده است.

سردار رجبی تبعید حضرت امام خمینی در 13 آبانماه سال 1343 را اولین دلیل راهپیمایی روز 13 آبان برشمرد و گفت: خروش انقلابی و جانانه امام خمینی در سال 43 در برابر قانون کاپیتولاسیون و حق ناحق قضاوت استکبار در ایران، شروعی جدی بر پیروزی نهضت امام بود.


وی شهادت جمعی از دانش آموزان در دانشگاه تهران در 13 آبان سال 57 را دومین دلیل رهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار خواند و تاکید کرد: دانش آموزان با خروش خود در مقابل طاغوت سرسپرده استکبار نشان دادند که از آنان تنفر دارند که موجب شهادت آنان شد.


فرمانده سپاه کُردستان تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 توسط دانشجویان خط امام، یکی از بزرگترین وقایع انقلاب اسلامی بود که به حقیقت به انقلاب دوم نامگذاری شد.


سردار رجبی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تکلیفی انقلابی بود چراکه کارهای خلاف عرف بین المللی در این لانه انجام می‌شود.
 

وی جلوگیری از رشد و توسعه، اسلام خواهی و پیشرفت کشور را از خروش مردم در سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هر روز دشمنی استکبار را با ملت ایران جدی‌تر خواند و این همبستگی ملت ایران نشان می‌دهد که برنامه‌های آنان نقش بر آب است.
 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کُردستان افزود: دشمن پس از انقلاب توطئه‌های بسیاری را برای براندازی نظام و ناکارآمدی آن با تجهیز گروهک‌ها و اختلاف براکنی قومیتی و مذهبی انجام داد که به حول و قوه الهی و بصیرت مردمی راه به جایی نبرده است.


سردار رجبی با اطلاق واژه "سنندج قهرمان" گفت: امروز مردم همگی یکصدا برای مرگ بر آمریکا گفتن و دشمنی با استکبار به میدان آمده‌اند.
 

وی تاکید کرد: رهبری، دولت و نیروهای نظامی دست در دست هم هر روز بیشتر در برابر استکبار ایستادگی بیشتر دارند و همین پیشرفت و یکصدایی دشمن را به خشم آورده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات