فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ:

اقتصاد مقاومتی را باید به درون مدارس برد

سرهنگ فقیه درجلسه ای با حضورمدیران ومعلمان گفت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اصلی ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود: امروز بر همه افراد متخصص و متعهد واجب است تا با تلاش خود به تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، جامه عمل بپوشانند.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۹۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ عباسعلی فقیه اظهارکرد: ایران با ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند با عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری یک کشور مقتدر در عرصه اقتصاد بین الملل شود.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه مقابله با دشمن و علاج آن را اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه همه فعالان اقتصادی در بحث تولید نهایت تلاش و کوشش خود را مبذول دارند و به تولید با کیفیت بالا توجه ویژه‌ای داشته باشند. وی با بیان اینکه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، افزود: با ید اقتصاد مقاومتی را به نوجوانان وجوانان اموزش دهیم واین همت شما مدیران می‌طلبدکه درمدارس شکل گیردوامروز بر همه افراد متخصص و متعهد واجب است تا با تلاش خود به تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، جامه عمل بپوشانند و در این بین نقش مردم در یاری دادن به دولتمردان برای رسیدن به این هدف بزرگ بسیار موثر است.
ایشان دانش آموزان را را مظهر آبادانی، خرمی، سرسبزی و نماد و سمبل زندگی دانست وخواستار تلاش معلمان دراین مرحله شد.
ارسال نظرات