مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد مطرح کرد:

عده ای به نام اصلاح و اصول انقلاب را به بازی گرفته اند/مطالبه گری تخصصی از آموزش پرورش تکلیف دانشجو معلمان بسیجی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد بر لزوم مطالبه گری تخصصی دانشجو معلمان در حوزه آموزش و پرورش از مسئولین ذی ربط تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۰۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد صادق محسنی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در آیین تکریم مسئول سابق و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی اسن دانشگاه با تاکید بر اینکه مجموعه مقدس بسیج فراجناحی و حافظ سیرت و صورت انقلاب است افزود:دانشجو معلمان بسیجی به عنوان افرادی که تربیت نسل‌های آینده را بر عهده دارند باید نسبت به رسالت و وظیفه خود به خوبی آشنا باشند.

محسنی افزود: امروز تکلیف ما مطالبه گری تخصصی در حوزه آموزش و پرورش و تربیت معلم تراز انقلابی اسلامی است و بسیجی دانشجویی بازو و کمک کار دانشگاه خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بر شمردن ویژگی‌های جوان انقلابی و تاکید بر لزوم تربیت نیرو‌های انقلابی، تصریح کرد: نیاز به مدیران انقلاب با روحیه جهادی بیش از هر زمان دیگری در کشور احساس می‌شود.

این فعال دانشجویی با انتقاد از سیاست زدگی در بین برخی مسئولین وجود دارد، بیان داشت:هم میشود به نام اصلاح، اصول را به بازی گرفت و هم به نام اصول، اصلاح را به بازی گرفت و هم به نام هردو انقلاب را؛ و آنچه باید مورد توجه همه قرار گیرد حرکت در چارچوب و مسیر انقلاب در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور است.
ارسال نظرات