خبرهای داغ:
امام جمعه مهاباد:

مردم کُرد آماده جانبازی و ایثارگری برای نظام جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه مهاباد گفت: مردم کرد همواره از کیان ایران اسلامی در برابر نااهلان دفاع کرده و آماده جانبازی و ایثارگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۵۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا عبدالقادر سهرابی در اجلاسیه شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد در مهاباد، اظهار داشت: کرد و ملت کرد در طول تاریخ از کیان اسلامی و نور چشم خود که مملکت ایران اسلامی است، در برابر دسیسەهای دشمنان دفاع کردە و یک وجب از خاک گرانبهایشان را واگذار نکردند.

وی، افزود: مردم کرد دوشادوش نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع و امنیت مملکت نقش بسزایی داشتند و تا لب مرگ و تا جان در بدن داشتند دفاع کردند و می کنند.

امام جمعە مهاباد، با تاکید بر حفظ نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: شهدا خون خود را در راه رهبری و نظام نثار کردند و باید آگاە باشیم یاد وخاطرە آنها را تنها بە اجلاس و کنگرە اکتفا نکنیم چون در حالی کە آتش و خون همسایەهای ما را فرا گرفتە امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است.

وی، با تاکید بر وحدت شیعه و سنی اذعان داشت: آمادە جانبازی و ایثارگری هستیم، آمریکا بداند وحدت اقوام و مذاهب در ایران همیشگی است و هیچ نقشه شومی در این باره نمی تواند داشته باشد.

ارسال نظرات