خبرهای داغ:
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم آتش خشم خود را در ۱۳ آبان شعله ور می کنند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان بازهم مثل سال های گذشته آتش خشم خود را علیه استکبارجهانی بر می افروزند.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۴۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز با اشاره به جایگاه ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز به جهت اتفاقات رخ داده همچون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز استکبار ستیزی موجب شده تادر تاریخ ملت ایران معروف و ماندگار شود.

وی، افزود: اگر دشمنان بخواهند وجهه استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران را تضعیف کنند ما در مقابل باید با الگو گیری از شعار های عاشورایی هیهات من الذّله در مقابل استکبار ایستاده و روز ۱۳ آبان این روحیه ظلم ستیزی را حفظ کرده و علیه ظلم و ظالم ایستاده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به ظلم هایی که آمریکا در حق ملت ایران انجام داده، گفت: ظلم هایی که دولت آمریکا در تاریخ ملت ایران انجام داده در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند واز جمله  میتوان به تخت نشان دن رضا شاه و کودتای ۲۸ مرداد و اتفاقات بعد ازو دوران جنگ تحمیلی توسط صدام و همپیمانانش که به کشور ما تحمیل کردند اشاره کرد.

وی، با اشاره به اقدامات جدید مستکبران علیه ملت ایران گفت: اخیرا تحریم  اقتصادی که علیه ایران انجام داده است همه نشانگر خوی استکبارگری و خودبرتر بینی و تجاوزگری آمریکا است.

دیرباز، افزود: حضور مردم را در راهپیمایی ۱۳ آبان نماد و سمبل وحدت ملت است مردم با اشعار «مرگ با آمریکا»و «مرگ بر اسرائیل» اوج انزجار خود از دولت قاتل و صهونیسم را به نمایش می گذارند.

وی، تصریح کرد: مردم مقابله خود در برابر استکبار جهانی را با راهپیمایی های خود و حضوحماسی خود در صحنه به نمایش می گذارند و دشمنان هروز بیشتر از دیروز مایوس و ناامید می شوند.

نماینده خبرگان رهبری، در پایان در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی۱۳ آبان باز هم مثل سال های گذشته آتش خشم خود را علیه استکبار جهانی اعلام می کنند تا استکبار جهانی در آتش خشم مردم سوخته و از بین برود.

منبع: اروم نیوز

ارسال نظرات