مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

اعزام بیش از پانصد زائر به نجف اشرف از استان زنجان

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از پانصد زائر با 16سفر مستقیم به نجف اشرف از استان زنجان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ازابتدای آبان ماه تا کنون بیش از دوهزارو 500نفر زایرین اربعین با ناوگان حمل ونقل جاده ای استان زنجان جابجا شدند.

ایرج دست نشان با اشاره به اینکه قرار بود که  زائران  زنجانی  ازمرز خسروی اعزام شوند ولی به دلیل عدم آماده شدن مرز توسط  کشورعراق ، توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان زنجان به مرز مهران اعزام می شوند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از پانصد زائر با 16سفر مستقیم به نجف اشرف اعزام شدند و از تمامی شرکت‌ها خواسته‌ایم تا از حداکثر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی خود استفاده کنند و پیش بینی می شود طبق سال گذشته  بیش از 11 هزارزایر از طریق این ناوگان دراستان زنجان جابجا شوند .

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها در این مسیر باید یک سر را خالی حرکت کنند، گفت: در ستاد مرکزی اربعین بحث شده تا به شرکت‌ها اجازه دهند کرایه رفت و برگشت حدود 100 درصد در نظر گرفته شود زیرا اگر کرایه را رفت و برگشت در نظر گرفته نمی شود واسطه‌ها و دلال‌هایی پا به این عرصه می‌گذاشتند که کار را برای مسافران سخت می‌کرد.

دست نشان یادآورشد: سامانه پیامکی 3000990091 مستقر در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آماده دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات و رانندگان در قالب کمیسیون ماده 11 صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان  افزود: امیدواریم امسال همچون سال‌های گذشته سفر زائرین بدون حادثه باشد و همچنین شاهد رضایتمندی زائران از سفر به کربلای معلی باشیم

ارسال نظرات