مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاهی از آثار هنرمندان مطرح استان در معرض نمایش قرار می‌گیرد

نمایشگاهی از آثار هنرمندان مطرح استان در حوزه هنرهای تجسمی از جمله خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتور، در حاشیه این برنامه برگزار شده، همچنین نشریات قدیمی استان در معرض نمایش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برای اجرای برنامه شب فرهنگ و هنر استان زنجان در تهران باید با بهترین‌های استان در هر حوزه حاضر شویم.

ناصر مقدم با اشاره به تفاهم‌نامه میان این اداره و بنیاد رودکی برای برگزاری این شب فرهنگی ، افزود: شب فرهنگ و هنر استان زنجان شامگاه دوم آذر، در سالن تالار وحدت برگزار می‌شود که در آن، برنامه‌ها متنوعی برای معرفی استان زنجان و ظرفیت‌های آن در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به جزئیات این برنامه اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار هنرمندان مطرح استان در حوزه هنرهای تجسمی از جمله خوشنویسی، نقاشی و کاریکاتور، در حاشیه این برنامه برگزار شده، همچنین نشریات قدیمی استان در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: کتاب‌هایی که تاکنون در خصوص معرفی استان زنجان به چاپ رسیده نیز ارائه شده و‌ در صورت موافقت اداره کل میراث فرهنگی استان، صنایع دستی از جمله ملیله، چارق، چاقو و مس با حضور استادکاران این رشته معرفی خواهد شد.

مقدم از معرفی مشاهیر استان به عنوان یکی از برنامه‌های شب فرهنگ و هنر استان زنجان یاد کرده و اظهار داشت: به دلیل حضور مقامات مطرح استانی و کشوری در این مراسم، سعی داریم استان زنجان را از طریق بهترین شاعران، قاریان قرآن، هنرمندان تئاتر و موسیقی به حاضرین معرفی کنیم.

مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این شب، برنامه‌های از قبیل موسیقی محلی، موسیقی آشقی، نمایش محلی، پخش مستند استان زنجان و شعرخوانی اجرا خواهد شد.

  

ارسال نظرات