بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور در آستانه یوم الله 13 آبان؛

ملت ایران فریادهای مرگ بر آمریکای خود را محکم‌تراز سال‌های گذشته سرخواهند داد

سازمان بسیج کارگری کشور در آستانه یوم الله 13 و روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه خود را صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۷۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، امام خامنه‌ای مد ظله العالی: «تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست، ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد».

یوم الله 13 آبان یادآور حماسه بزرگ مردان تاریخ ایران است که استکبار جهانی و سردمدار آن، آمریکا را با ذلت و خواری از جاسوس خانه ای که در دل این مرز و بوم بنا شده بود بیرون کردند.

خوشبختانه امروز مواضع روشن آمریکا در برابر برجام، جهانیان و علی الخصوص ملت همیشه بیدار ایران را هشیار تر از همیشه کرده طوری که ذات پلید و غیر قابل اعتماد آمریکا برای تمامی کشورها نمایان شده است.

حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای آغاز انقلاب اسلامی  آمریکا را شیطان بزرگ خواند و پس از آن ولی و نائب خلف ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی فراوان در رابطه با  حیله گری و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا سخن گفته اند و امروز دیوانه جدیدی که بر مسند قدرت آمریکا نشسته با اقدامات نسنجیده خود  به این موضوع جامه عمل پوشانده است.

ایران همواره با تأسی از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) یکی از سردمداران مبارزه با استعمار و استکبار جهانی بوده که امروز با افزایش آگاهی مردم جهان و همچنین تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت در مقابل زیاده گویی‌های استکبار از جمله آمریکا ایستاده‌اند و خوشبختانه ایران به عنوان الگوی مبارزه با استکبار و استعمار در دنیا شناخته شده است.

ملت شریف ایران به ویژه جامعه کارگری امسال در روز 13 آبان فریادهای مرگ بر آمریکای خود را محکم‌تر از هر سال بر سر امثال ترامپ‌هایی می‌زنند که فکر می‌کنند با دیوانه‌بازی‌های خود خواهند توانست دوباره به دل این مرز و بوم نفوذ کنند.

 

ارسال نظرات