مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

کارگروه‌های تخصصی "فرهنگ و هنر" و "فرهنگ و جامعه" به ابتکار استان برگزارمی شود

تشکیل کارگروه‌های تخصصی "فرهنگ و هنر" و "فرهنگ و جامعه" به ابتکار استان بوده که مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئولین کشوری و استانی کشور قرار گرفته و پیشنهاد شد که به عنوان مصوبه وزارتخانه، به همه استان‌های کشور ابلاغ شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۵۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دومین جلسه کارگروه قرآن و نهج‌البلاغه با اشاره به شناسایی آموزه‌های عترت در استان، گفت: در این حوزه فعالیت‌های کمی انجام گرفته و باید این خلاء پر شود.

ناصر مقدم افزود: تشکیل کارگروه‌های تخصصی "فرهنگ و هنر" و "فرهنگ و جامعه" به ابتکار استان بوده که مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد و مسئولین کشوری و استانی کشور قرار گرفته و پیشنهاد شد که به عنوان مصوبه وزارتخانه، به همه استان‌های کشور ابلاغ شود.

وی هدف از تشکیل کارگروه‌های تخصصی را استفاده از نقطه نظرات افراد صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف دانست و اظهار داشت: این کارگروه‌ها به منزله بازوی توانمند مشورتی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محسوب می‌شوند.

گفتنی است،در این جلسه، اعضای کارگروه در خصوص مسائل، طرح‌ها  و فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت بحث و تبادل نظر کرده و پیشنهاد دادند، برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت در اوایل سال به کارگروه‌ها ارائه شود تا بر اساس آن، طرح تحول فرهنگی ایجاد شود.

 

 

ارسال نظرات