خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی:

اقتدار نیروهای مسلح ایران متکی به قدرت داخل است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران متکی به قدرت داخلی و برآمده از متن دکترین دفاعی اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۱۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در همایش دفاعی امنیتی شمال غرب کشور که با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری و با شرکت مقامات نظامی، انتظامی و دولتی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: در روایات و احادیث متعددی بر اهمیت زیارت اربعین تاکید شده است. اهمیت زیارت اربعین علاوه بر آثار فردی به دلیل اجتماع عظیم شیفتگان مکتب اهل‌بیت دارای اهمیت ملی و بین المللی نیز هست.

امام جمعه ارومیه گفت: باید زیارت اربعین به گونه‌ای با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شود که همگان در دنیا با فرهنگ متعالی عاشورا و مظلومیت شهدای کربلا بیش از پیش آشنا شوند.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت در کشور تاکید کرد: در نهج‌البلاغه اصول امنیتی از دیدگاه مولا علی‌(ع) به کرات بیان شده بنابراین مطالعه این کتاب منجر به آشنایی بیش از پیش با سیره حکومتی امام نخست شیعیان خواهد شد.

قریشی گفت: هوشیاری همیشگی در برابر دشمن و اجازه نفوذ ندادن به استکبار و منافقین پیوسته در کلام و سیره امام علی‌(ع) مورد دقت و توجه واقع شده بنابراین لازم است نیروهای مسلح بر‌اساس دکترین برآمده از سیره حکومتی امام علی (ع) پیوسته برای حفظ توان دفاعی و افزایش قدرت نظامی خود بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز به‌فضل الهی اقتدار نیروهای مسلح ایران متکی به قدرت داخلی و برآمده از متن دکترین دفاعی اسلامی است.

ارسال نظرات