خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

ملت ایران پرچمدار استکبارستیزی در دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جلسه شهرستانی یوم الله 13 آبان این شهرستان، گفت: ملت ایران نخستین ملتی در دنیاست که پرچم استکبار ستیزی را به اهتزاز در آورد.
کد خبر: ۸۹۴۱۷۰۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام طالعی افزود: آیات فراوانی در قران برای استکبار ستیزی آمده است و حضرت امام(ره)  هم برمبنای آموزه های دینی این روز را روز استکبار ستیزی نامید .
وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) نخستین کسی بود که در سال 1342 یک نهیب انقلابی به استکبار جهانی و استبداد داخلی کشید و امروز حرکت انقلابی ملت ایران با محور ولایت می تواند الگوی برتر برای جهانی کردن شعار استکبار ستیزی مطرح شود .
حجت الاسلام طالعی در ادامه به یاوه گویی های ترامپ اشاره و بیان کرد: اگر رئیس‌جمهور آمریکا امروز صحبت‌هایی می‌کند، عقلش نمی‌رسد که ملت ایران درس ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی در مکتب سید سالار شهیدان آموخته‌اند و در مقابل هر ظلم و زورگویی تا پای جان می‌ایستند.
وی اضافه کرد: امسال ۱۳ آبان به علت اقدامات و اهانت های اخیر دولت آمریکا از اهمیتی بیشتری برخوردار خواهد بود که باید همه مردم چه دانش آموزان و چه عموم مردم بیایند و پاسخ محکمی به دشمن بدهند و مبارزه کامل خود با استکبار جهانی را در این روز نشان دهند.
حجت الاسلام طالعی با اشاره به اینکه استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آن ها سر بزند و یا نگاهی چپ به این آب و خاک داشته باشند قطعا همین جوانان و بسیجی های مخلص به فرمان رهبرشان برای مقابله با دشمنان مردانه قد علم می کنند.
وی یادآور شد: ایجاد الگوی مبارزه باقدرت‌های جهان یکی دیگر از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است که امروز به‌عنوان سلاح برنده در اختیار دولت‌های مستضعف قرار دارد.
حجت الاسلام طالعی از اقشار مختلف مردم شهرستان خواست تا  در آئین ضداستکباری ۱۳آبان حضور یابند تا با مشارکت گسترده پاسخ محکمی به ادعاهای رئیس جمهور آمریکا داده شود.
وی با تاکید به حضورحداکثری درمراسم روز ۱۳ آبان گفت: امسال نیز همه باید همراه با جوانان و نوجوانان در این مراسم با شکوه شرکت کنیم و با مشت های گره کرده و شعارهایی منسجم تر به دنیا نشان بدهیم که اینجا ایران اسلامی است.و همه مردم ایران پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
در این جلسه مسیر های راهپیمایی و محل تجمع راهپیمایی کنندگان مراغه هم مشخص شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها