آزادسازی ۳ منطقه در شهر دیرالزور؛ احتمال شکست داعش در ۵ محله دیگر افزایش یافت

ارتش سوریه در ادامه عملیات خود موفق شد محله‌های «العرفی و العمال» و منطقه «الملعب البلدی» در شهر دیرالزور را از داعش پس بگیرد.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۵۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
 
 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس،  یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شماری از محله های شهر دیرالزور در حال پیشروی هستند.

این منبع به خبرگزاری سانا گفت که ارتش سوریه توانسته است کنترل محله های «العرفی و العمال» را پس از انهدام آخرین مقرهای داعش به دست گیرد.

یگانهای مهندسی ارتش سوریه در حال پاکسازی این دو محله از مین و بسته های انفجاری هستند که داعش برای کُند کردن پیشروی نیروهای مقاومت در گوشه و کار دیرالزور کار گذاشته است.

 

 

 

اندازه واقعی  

با آزادسازی محله های العرفی و العمال، تقریبا امنیت محله «القصور»، مرکز دیرالزور و محله های اطراف آن تأمین شده است. داعش با خمپاره غالب اوقات این محله ها را هدف قرار میداد.

با این پیشروی گام مهمی در راستای ریشه کن کردن داعش از محله های «الحمیدیة، العرضی، خسارات، کنامات و الشیخ یاسین» در جنوب شرق دیرالزور برداشته شد.

در همین راستا، وبگاه خبری «مراسلون» نیز گزارش داد که ارتش سوریه موفق شده است منطقه «الملعب البلدی» را آزاد کند و دهها داعشی را از پای درآورد.

در واقع ارتش سوریه موفق شده است از محورهای جنوبی و شرقی دیرالزور محله «المطار القدیم» را محاصره کند.

 

ارسال نظرات