خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج علمی تهران بزرگ:

پنجمین جشنواره علمی «شهید طهرانی مقدم» برگزار می شود

مخترعین و پژوهشگران بسیجی علاقمند به شرکت در جشنواره «شهید طهرانی مقدم» تا 15 آبان ماه سال جاری مهلت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۴۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج؛ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تهران بزرگ به منظور تجلیل از نخبگان علمی بسیجی، آشنایی با توانمندی های علمی و پژوهشی بسیج، تعامل بین نخبگان علمی بسیجی، مسئولین و گسترش گفتمان علمی در نواحی و اقشار بسیج، پنجمین جشنواره علمی «شهید طهرانی مقدم» را برگزار می کند.

ابتکارات، خلاقیت ها و ایده ها، افتخارات علمی و تحصیلی، اختراعات و کارآفرینی های دانش بنیان و آثار علمی و پژوهشی  محورهای این جشنواره است.

تقدیر از پژوهشگران نمونه، تجلیل از مخترعان، پژوهشگران و نخبگان علمی بسیج  و برگزاری نمایشگاه آثار برتر از جمله برنامه های جشنواره علمی «شهید طهرانی مقدم» است.

نام نویسی در این جشنواره از 15 مردادماه آغاز شده و تا 15 آبان ماه ادامه دارد و اختتامیه نیز همزمان با هفته پژوهش در آذرماه برگزار می شود.

پژوهشگران و مخترعین بسیجی علاقمند، می توانند جهت شرکت در جشنواره آثار خود را به آدرس تلگرامی  tb_elmi@ و یا ایمیل b.elmi@chmail.ir ارسال کنند و یا با مراجعه به سایت www.kntb.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات