استاندار زنجان:

تجلیل و تکریم افراد در زمان حیات آنها، از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است

تجلیل و تکریم افراد در زمان حیات آنها، از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است و باید این فرهنگ، در سطوح مختلف جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۹۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم تجلیل از برندگان جایزه علمی ثبوتی-خواجه پور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان گفت: تجلیل و معرفی شخصیت های بزرگ علمی کشور اهمیت بالایی دارد.

اسداله درویش امیری افزود: معرفی و تجلیل از شخصیت‌ های علمی کشور در راستای الگوسازی برای جوانان، ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از فرزندان حوزه علم و دانشگاه، اقدام مهم و قابل تقدیری است، اظهار داشت: تجلیل و تکریم افراد در زمان حیات آنها، از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است و باید این فرهنگ، در سطوح مختلف جامعه گسترش یابد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تعریف و تمجید های ظاهری جای تجلیل واقعی را بگیرد، تصریح کرد: اقدام دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در مراسم تجلیل از برندگان جایزه علمی ثبوتی-خواجه پور، یک اقدام مهم تلقی می شود و این مهم البته، نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه در سطوح مختلف است.

استاندار زنجان تصریح کرد: تلاش بیش از 8 دهه ای پروفسور یوسف ثبوتی در عرصه علمی کشور و استان زنجان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه تلاش های پروفسور ثبوتی این شخصیت علمی و فرهیخته کشور و استان برای سال ها، موجب افتخار تاریخ زنجان خواهد بود، افزود: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اعتباری برای جامعه علمی استان و کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نام پروفسور ثبوتی نه تنها موجب ماندگاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در عرصه علمی استان و کشور شده است، گفت:همه افراد باید تلاش کنند در طول حیات خود، نام نیک و یادگارهای به یاد ماندنی از خود بر جای بگذارند.

  

ارسال نظرات