امام جمعه گلوگاه اعلام کرد؛

تعطیلی ۱۵۰ کارخانه در مازندران با واردات اجناس خارجی

امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی مبارزه با ورود کالای قاچاق است، ورود اجناس خارجی سبب شد تا بیش از ۱۵۰ کارخانه در مازندران تعطیل شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۴۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی اظهار کرد: برجام سبب شد تا حرف و منطق صلح و دوستی خود را به جهانیان ثابت کنیم همچنین متوجه شدیم که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی افزود: امروزه نیروهای سپاه در آن طرف مرزها جان خود را فدا می‌کنند تا غده سرطانی داعش را از بین ببرند و ما می‌دانیم امت حزب‌الله در مسیر رهبری قرار دارد و شعار مرگ بر آمریکا حیات انقلابی و اسلامی ما است.

خطیب جمعه گلوگاه بیان کرد: امام خمینی(ره) نیز قائل به مسائل فرهنگی بود و می‌دانست استبداد فرهنگی با کار فرهنگی از بین می‌رود، نه تنها امام بلکه همه یاران او اهل جنایت نبودند.

این مسؤول در مورد اهداف دشمنان ایران اسلامی، گفت: امپراتوری تبلیغاتی دشمنان در حال فعالیت است، آنها ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی را در جهان تبلیغ می کنند و به مردم جهان می‌باورانند که ایران یک کشور خطرناک است.

میراحمدی یادآور شد: یکی از اصول اقتصاد مقاومتی مبارزه با ورود کالای قاچاق است، ورود اجناس خارجی سبب شد تا بیش از ۱۵۰ کارخانه در مازندران تعطیل شود.

وی ادامه داد: کشور چین اجناس ارزان را وارد بازار کرد و با این کار کارخانجات ایرانی را از پا انداخت همچنین اگر در ادامه جلوی واردات خودرو گرفته نشود فعالیت ایران خودرو نیز از کار خواهد افتاد.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات