جبهه مقاومت جبهه حق است/ شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی تمام زاده» گفت : جبهه مقاومت جبهه حق است که طبق وعده الهی همواره به پیروزی مقابل باطل و‌مستکبران خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۲۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، کارشناس و‌سخنران مذهبی_سیاسی،  در مراسم سالگرد شهیدروحانی مدافع حرم علی تمام زاده که در مسجد جامع المهدی (عج) فردیس برگزار شد با اشاره به اینکه داعش توسط آمریکا به وجود آمده است اظهار داشت: اتحاد میان مردم موجب شکست دشمنان کشور خواهد شد.

جبهه مقاومت جبهه حق است/ شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی هستند

وی افزود: جبهه مقاومت جبهه حق است که طبق وعده الهی همواره به پیروزی مقابل باطل و‌مستکبران خواهد رسید.

پناهیان با اشاره به افراد که به وعده الهی توجهی نداشتند و‌به زمره بی عدالتی قدم ‌برداشته اند، بیان داشت: این افراد در زندگی با مشکل مواجه خواهند شد چرا که وعده الهی را نادیده گرفتند و به وعده های پوچ دنیوی روی آوردند.

این کارشناس مذهبی در ادامه شهدای حرم را قهرمانان ملی برشمرد و تصریح کرد: این افراد جان خود را فدای نوامیس شیعه و‌کشور خود کرده اند و مسئولان و آحاد مردم در مقابل خون شهدا موظف هستند.

پناهیان انتخابات مسئولان توسط مردم را نوعی انتخاب الهی دانست و بیان داشت: مردم در رابطه با انتخاب خود پاسخگو خواهند بود و وی نیز ملزوم‌ به انجام و رسیدگی‌ به مشکلات مردم هستند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن سعی دارد حجاب زن ایرانی را خدشه‌دار کند و حمله نظامی را کنار گذاشته در حالی که هجمه فرهنگی به کشور وارد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن رمز پیروزی خود را در بی حجابی زنان میداند، افزود: لازم است در زمینه اگاهی کامل را داشته باشیم تا در زمین دشمن فعالیت نکنیم.

به گفته این کارشناس مذهبی اموزش مسائل بی دینی در کنار دینداری برای دانش اموزان و نسل جوان لازم است چرا که به تصمیم و رفتار درست در شرایط حساس فرهنگی تاثیرگذار است.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است بیش از همه افراد خانواده شهید، همسر شهید مورد قدردانی قرار گیرد .

منبع : فردیسان

ارسال نظرات
پر بیننده ها