خبرهای داغ:
زنان اربعینی 10 / یادداشت

پیاده روی اربعین، فرصتی برای تعمیق استکبار ستیزی

در تجمع بزرگ شیعیان وهمه آزادگان و دوستداران حریم ولایت و امامت در مراسم پیاده روی اربعین، حول حماسه حضرت اباعبد الله حسین (ع) می توانیم به ارزش های حسینی در جهان به ویژه درمیان شیعیان، عمق ببخشیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۷۷۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، هرکس،دراقیانوس بی کران اجتماع آزاد گان رهروامام حسین )ع) گام می نهد ، بی شک از پیروان راستین آن حضرت بشمارمی رود.

 

شعارهیهات من الذله  آن حضرت درروزعاشورای سال 61هجری قمری، این درس آزادگی ومقاومت را ،با گذشت بیش از یکهزار و سیصد وهفتاد وهشت سال ، در اذهان افراد با بصیرت، بار دیگر تداعی  کننده این است که  باید روحیه استکبار و ظلم ستیزی  خودمان را در مقابل  ظلم وستم استکبار و سلطه گران و یزیدیان زمان  به نمایش بگذاریم و مانند سرور و سالار شهیدان از جان و مال مان بگذریم تا خدشه ای به دین مبین اسلام، آزادگی وعزت و سرافرازی مان، واردنشود.

 

به نظرحقیر، آنچه را که همه دلدادگان و عاشقان  و زوار امام حسین (ع) در اربعین حسینی(ع) به ویژه با اجتماع میلیونی و دشمن شکن  پیاده روی اربعین حسینی  می خواهیم  شعار حسینی(ع) خودمان را جهانی ‌کنیم.

 

 ما اعم از زن و مرد، کودک و بزرگ، پیر و جوان، ترک، فارس، عرب، بلوچ، لر، کرد و فارس، ایرانی و غیرایرانی، سیاه وسفید و....در این تجمع بزرگ شیعیان و همه آزادگان و دوستداران حریم ولایت و امامت، حول حماسه حضرت  اباعبد الله حسین (ع) می توانیم به ارزش های حسینی در جهان  به ویژه درمیان شیعیان، عمق ببخشیم.  

 

بدانیم ، اگرتوانستیم، ارزش های حماسی ابا عبدالله الحسین (ع)  را در بین آحاد تعمیق دهیم و در واقع  اگر این ارزش ها  و بیش از پیش تثبیت بشود آثار گرانب های آن را هم خواهیم دید. یکی ازاین آثار، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی است. در دنیای کنونی ما این شعار را بارها تکرار کرده ایم و در مقابل  استکبار جهانی آمریکا باگذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

 

همچنین باید افراد دیندار و با ایمان با پاسخ به پرسش ها و رفع شبهات، قشر جوان جامعه را که بیشتر در آسیب تفکرات و هجمه دشمنان قرار دارند  راهنمایی کنند تا جلوی بسیاری از انحرافت گرفته شود.

 

کلام آخراینکه ،هرکس گام در مسیر اربعین (پیاده روی )، به قطره‌ای از معنویات اقیانوس بیکران دلداگی و آزادگی وشعار هیهات من الذله امام حسین(ع) و یاران  و اصحاب با وفایش ،دست یابد، شفیع آخرتش خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس

ارسال نظرات