گزینه احتمالی استاندار مازندران:

تلاش در جهت پاسخ به خواسته های مردم از الویت برنامه هایم می باشد

محمد اسلامی در مورد برآورده شدن نیاز و خواست مردم استان افزود: تعامل در سطح کشور برای اجرایی کردن، پیشبرد و اثربخش کردن برنامه‌ها و استفاده از منابع و فرصت‌ها نیز مهم است و بنده تلاش می‌کنم در این مسیر موفق باشم و به خواسته‌های مردم پاسخ دهم.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طی یک ماه اخیر گزینه‌های مختلفی برای تصدی استانداری مازندران معرفی شد که به نتیجه نرسید اما روز گذشته بنا به گفته رئیس مجمع نمایندگان مازندران با وزارت کشور بر سر «محمد اسلامی» برای معرفی به هیأت دولت به تفاهم رسیدند.

محمد اسلامی طی چند روز اخیر به گزینه جدی برای تصدی استانداری مازندران معرفی شده است که بیشتر رسانه‌ها و حتی فضای مجازی با این عنوان «سردار در راه مازندران» نسبت به این موضوع پرداخته‌اند و در گفتگویی از صحت این موضوع جویا شده که اسلامی (گزینه احتمالی استانداری مازندران) به آن پاسخ داد.

محمد اسلامی در این گفتگو یادآور شد: بنده سردار نیستم و البته هنوز چیزی مشخص نشده و هیأت دولت باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

وی از برنامه های خود هم گفت: بله بدون برنامه که نمی‌شود و برای تصدی استانداری مازندران برنامه‌های مختلفی وجود دارد اما اینها فقط به برنامه‌های اجرایی خلاصه نمی‌شود بلکه یک‎‌سری جهت‌گیری‌ها و اسناد بالادستی وجود دارد که هر استانداری متناسب با همان جهت‌گیری برنامه‌های خود را تدوین و ارائه می‌کند. بنده هم متناسب با سیاست‌های نظام و دولت برنامه خود را ارائه داده‌ام.

اسلامی ادامه داد: بله کاملا از استان مازندران و شرایط موجود در آن آگاهی و شناخت دارم. بنده مسؤولیت‌های مختلفی را در کشور تجربه کردم و به همه استان‌های کشور نیز سفرهای کاری داشتم. سفرهای کاری مختلفی به مازندران داشتم و از فضای موجود در استان آگاهی دارم.

وی در مورد برآورده شدن نیاز و خواست مردم استان افزود: نگاه باید نگاه جامع و فراگیر باشد و همه سر فصل‌ها و ظرفیت‌های استان را بشناسیم، تشخیص دهیم و فعال کنیم و خطوط جامع و فراگیر ایجاد کنیم. تعامل در سطح کشور برای اجرایی کردن، پیشبرد و اثربخش کردن برنامه‌ها و استفاده از منابع و فرصت‌ها نیز مهم است و بنده تلاش می‌کنم در این مسیر موفق باشم و به خواسته‌های مردم پاسخ دهم.

 

محمد اسلامی تاکید کرد: قول می‌دهم جز خدمتگذاری صادقانه به مردم به هیچ چیز دیگری فکر نکنم.

 

فارس/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها