افتتاح گاز رسانی به آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) اسرم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود از افتتاح گازرسانی به آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) روستای اسرم خبر داد و تصریح کرد: گازرسانی به این بقعه متبرکه حدود 100 میلیون تومان هزینه داشته است.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۰۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مقداد کلونیان در گفت‌وگویی با اشاره به نزدیکی دهه وقف و برگزاری برنامه‌های مختلف در این ایام، اظهار کرد: بیش از 20 ویژه‌برنامه در ایام دهه وقف در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ضریح آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) روستای اسرم شهرستان میاندورود جمعه هفته جاری پرده‌برداری می‌شود، افزود: این ضریح با هزینه 85 میلیون تومانی با مشارکت اوقاف و خیران طی دو ماه ساخته و نصب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود از افتتاح گازرسانی به آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) روستای اسرم خبر داد و تصریح کرد: گازرسانی به این بقعه متبرکه حدود 100 میلیون تومان هزینه داشته است.

کلونیان بیان کرد: مراسم پرده‌برداری از ضریح و افتتاح گازرسانی به آستان مقدس امامزاده حمزه(ع) روستای اسرم شهرستان میاندورود روز جمعه پنجم آبان‌ماه با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان و معاونان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها