شهدای ترور مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت:شهدای ترور مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند، زیرا این افراد بدون دفاع از خود مظلومانه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۵۷۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان در سنندج گفت: دشمنان اسلام، چون توان مقابله، با انقلاب اسلامی را نداشتند به همین دلیل دست به ترور در داخل کشور می‌زدند و از به ثمر رسیدن انقلاب تا کنون تعداد زیادی از افراد را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی افزود: شهدای ترور مظلوم‌ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند، زیرا این افراد بدون دفاع از خود مظلومانه به شهادت رسیدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: همه دست اندکاران یادوار‌های شهدا باید از ابزار‌های فرهنگی و هنری از جمله زبان شعر و نقاشی برای ترویج فرهنگ شهادت و شهید در جامعه استفاده شود.

وی افزود:برای برگزاری یادواره شهدای ترور باید همه باهم نهایت تلاش را انجام دهیم، زیرا باید مردم به ویژه قشر جوان بدانند که این عزیزان در نهایت مظلومیت شهید شدند.


آیت الله شاهرودی اذعان کرد: امروزه بیشتر جوانان از فضا‌های مجازی استفاده می‌کنند و ضروری که برای تبیین هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و آشنایی نسل جوان با این فرهنگ نهایت تلاش در جامعه انجام شود.


وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند، شهدا مظهر اقتدار ما هستند، بنابراین برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های این عزیزان نهایت تلاش را انجام دهیم.


نماینده، ولی فقیه در کردستان در پایان خاطر نشان کرد: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم، زیرا امنیت و آرامشی که امروز داریم مدیون رشادت‌های این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات