امام جمعه ابرکوه:

گزینش استاندار یزد در وزارت کشور قفل کرده است

حجت الاسلام حسینِی: بنظر میرسد گزینش سکان دار امور اجرائی استان در وزارت کشور هنگ کرده و قفل شده است، زیرا آخرین گفتگو‌های حضوری نمایندگان محترم استان با وزیرمحترم کشور دروزارت کشورصورت گرفته لکن تاکنون هیچکدام به سرانجام ونتیجه‌ای نرسیده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۴۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجه الاسلام والمسلمین حسینی در پایان بحث تفسیری شبانه خود به مناسبت روزملل متحد گفت:سازمان ملل عملاً سازمان دول مستکبر شده وفقط دولت‌های غربی وامریکا را شامل می‌شود.
وی افزود: سازمان ملل مرگ ومیر کودکان و مردم و بمباران مدارس وبیمارستان‌ها و کشته شدن زنان و کودکان و مردم بی گناه و بی پناه دریمن وعراق و افغانستان و دیگرکشور‌های اسلامی می‌بیند، اما دم بر نیاورده وبا سکوت حامیانه خود نسل کشی مسلمانان را ازاهداف عملی خود وانموده میکنند.
حسینی درمورد به نتیجه نرسیدن بحث گزینش استاندار نیز گفت:یکی از مقامات وزارت کشور به اینجانب گفت:درگفتگو‌های حضوری و غیر حضوری که با نمایندگان محترم استان داشتیم-مورد پیشنهادی آنان به دلائلی مستند مورد قبول وزارت کشور نیست و مواردی را هم که وزارت کشور پیشنهاد میکند مورد پذیرش آنان نیست.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی افزود:بنظر میرسد گزینش سکان دار امور اجرائی استان در وزارت کشور هنگ کرده و قفل شده است، زیرا آخرین گفتگو‌های حضوری نمایندگان محترم استان با وزیرمحترم کشور دروزارت کشورصورت گرفته لکن تاکنون هیچکدام به سرانجام ونتیجه‌ای نرسیده است.
دیدگاه مقامات روحانی استان در این خصوص این است که شاخصه اصلی استاندار آینده یزد باید توانمندی ومدیریت قوی دربخش فرهنگی، مذهبی، عمرانی و صنعتی باشد و وزارت کشور هم می‌گوید استاندار اساساً محور وناظر بر امور است و مدیریت فرهنگی وعمرانی استان توسط معاونین وسپس مدیران کل صورت می‌گیرد. بنابر این استاندار باید در بخش مدیریت کلان استان قوی باشد و کسانی را که ماگزینه داریم توانمند هستند، اما بعضی نمایندگان شما سیاسی برخورد میکنند و میگویند برای ما انتخاب شخص مورد نظر ملاک است وشایستگی‌ها را فرع بر اصل می‌دانند.
امام جمعه ابرکوه در خصوص گزینش استاندار غیربومی افزود:صحبت بنده با شخصیت کلیدی در وزارت کشور برای تصدی سکان اجرائی استان این بود که در یزد قحط الرجال نیست و ما نیرو‌های قابل و توانمند دیگر هم داریم، اما آن‌ها می‌گویند اگرنیروی بومی گزینش کنیم برای نمایندگان و مسئولین استان ایجاد توقع می‌شود که چرا گزینه آن‌ها را انتخاب نکردیم! نهایتاً برای بازشدن این فقل باید یکی از طرفین (نمایندگان و وزارت کشور) کوتاه بیایند و هماهنگ شوند.
ارسال نظرات