در قالب کاروان های راهیان نور

اعزام260 نفر از دختران دانش آموز قروه ای به مناطق عملیاتی غرب کشور

در قالب کاروان های راهیان نور صبح امروز 260 دختر دانش آموز قروه ای به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۸۸۸۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان اظهار داشت: تعداد 260 نفر از دختران دانش آموز شهرستان قروه امروز در قالب کاروان های راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور به این مناطق اعزام می شوند.

وی افزود: در این اردوی 3 روزه این دانش اموزان از یادمان شهدای سنندج و یادمان شهدای سیران بند بانه نیز بازدید خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: تعداد 220 نفر از این دانش آموزان از شهر قروه و تعداد 40 نفر آنان نیز از شهر سریش آباد در این اردو حضور دارند که با استفاده از 6 دستگاه اتووبوس به این مناطق اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

شعبانی اردوهای راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات