مسئول سازمان بسیج دانشجویی کرمان در گفت‌وگو با «بسیج»:

آمادگی نظامی بسیج یکی از شروط امنیت است

بهروز گفت: آمادگی نظامی بسیجیان، یکی از شروط مهم برای امنیت و اقتدار کشور است و امادگی هر چه بیشتر بسیجیان برای آشنایی با مبانی نظامی، نیاز به برنامه ريزي و هماهنگي دارد.
کد خبر: ۸۹۳۸۷۷۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

ناصر بهروز مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه آمادگی نظامی بسیجیان، یکی از شروط مهم برای امنیت و اقتدار کشور است، گفت: هرچند دوران جنگ و دفاع پايان يافته و اینک در دوران آرامش و بازسازي به سر مي بريم، ليكن بسيجيان با آشنايي عملي كه با امور نظامي داشته و با تجاربي كه از حضور در صحنه هاي مختلف نبرد پيدا كرده اند، مي بايست روحيه نظامي و سلحشوري خود را حفظ و تقويت نمايند و با مراقبت از بنيه رزمي و حالات بسيجي خود، تجارب گرانبهاي دوران دفاع مقدس را به دست فراموشي نسپارند.


وی در ادامه تاکید کرد: بسیجیان از طريق انتقال و آموزش تجربه هاي رزمي و نظامي و كسب آموزشهاي جديد و غافل نماندن از سلاحهايي كه روزگاري آشناي دستان توانمند آنها بوده، آمادگيهاي رزمي و نظامي خويش را افزايش و استمرار بخشند.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در پایان تاکید کرد: امادگی هر چه بیشتر بسیجیان برای آشنایی با مبانی نظامی، نیاز به برنامه ريزي و هماهنگي دارد.

ارسال نظرات