فرمانده قرارگاه اردویی سپاه خوزستان:

ظرفیت ۱۲۰هزار نفری اردوگاه‎ها به زائران اربعین اختصاص می‌یابد

میسی گفت: ۱۲۰هزار نفر شب‌خواب در سطح استان خوزستان ظرفیت اردوگاهی راهیان‌نور داریم که این ظرفیت در ایام اربعین از ۱۲ آبان‌ماه تا ۲۳ آبان ماه به زائران اربعین اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۳۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

 به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، نادر محمد میسایی مسئول قرارگاه راهیان‌نور و اردویی گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: 120هزار نفر شب‌خواب در سطح استان خوزستان ظرفیت اردوگاهی راهیان‌نور داریم که این ظرفیت در ایام اربعین از 12 آبان‌ماه تا 23 آبان ماه به زائران اربعین اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت اردوهای راهیان‌نور برگزار نمی‌شود، افزود: بر این اساس ظرفیت‌های ریلی و اتوبوسی نیز در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه راهیان‌نور و اردوی گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در یادمان‌های شلمچه و چذابه میزبان زائران نیز هستیم، بیان کرد: همچنین از ظرفیت اردوگاه‌های سرراهی برای خدمات‌رسانی به زوار استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه امسال مسئولیت استقبال از زائران غیر ایرانی را برعهده گرفته است، گفت: اکثر این افراد از مرز شلمچه خارج می‌شوند که بحث اسکان، پذیرایی و حمل و نقل این افراد با سپاه و بسیج خواهد بود.

میسایی عنوان کرد: علاوه بر اردوگاه‌های اصلی در برخی از نقاط اهواز نیز اردوگاه‌های فرعی وجود دارد که برای اسکان و پذیرایی از زائران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات