هفته پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش استان

هماهنگی برنامه های هفته پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۳۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
مدیرکل آموزش وپرورشنشست برنامه ریزی هفته پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش استان استان در نشست هفته پدافندغیرعامل گفت: همایش بزرگ پدافند غیرعامل در نخستین روز از این هفته با حضور فرهنگیان استان برگزار می‌شود.
هادی زارع پور افزود: برگزاری مسابقه مقاله نویسی ویژه فرهنگیان، عکاسی دانش آموزان، مسابقه وبلاگ نویسی هنرآموزان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان و دبیر کمیته پدافند غیرعامل استان در ایم نشست گفت: مدرسه از مهم‌ترین نهاد‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی و اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت است که به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینی، اخلاقی، علمی، آموزشی، اجتماعی کشف استعداد‌های و هدایت و رشد متوازن روحی، معنوی و جسمانی آماده فعالیت و مستلزم حفاظت و امنیت است.
فریبا ملک زاده افزود: میزان آسیب پذیری در برابر تهدیدات منوط به میزان توجه به اصول پدافند غیرعامل است.
وی گفت: مدیران مدارس در هفته پدافند غیرعامل اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در مدارس را با همکاری سایر ادارات و سازمان‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
دبیر کمیته پدافند غیرعامل استان گفت:تبلیغات و اطلاع رسانی، آموزش مخاطبان و فعالیت‌های تبلیغی و برگزاری رزمایش از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
از ۶ تا ۱۲ آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.
ارسال نظرات