معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا:

اعزام اولین کاروان موکب داران اربعین حسینی(ع) از ساری

اولین کاروان موکب داران، در قالب سه گروه پیشکسوت بسیج با عنوان کاروان موکبداران حسینی شهرستان ساری به عراق اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۳۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلادر حاشیه اعزام اولین کاروان موکب داران اربعین حسینی  مازندران از شهرستان ساری در گفتگویی گفت: با توجه به استقبال فراوان مردمی برای پیاده روی اربعین حسینی در کربلا و سرزمین عراق، حضور موکب داران حسینی می تواند برای ارائه خدمات شایسته  به زائران و ارج نهادن به عمل سراسر معنوی و سیاسی  آنان در اعتلای پیام امام حسین(ع) به جهانیان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی ادامه داد: به همین منظور و برای ارائه خدمات شایسته به زائران پیاده حضرت سیدالشهدا(ع) در مراسم اربعین حسینی، اولین کاروان موکب داران، در قالب سه گروه پیشکسوت بسیج  با عنوان کاروان  موکبداران حسینی شهرستان ساری  به عراق اعزام شده اند.

سرهنگ پاسدار رضایی یادآور شد:  کاروان موکب داران اربعین حسینی ساری بزرگ(ساری و میاندورد) ، پس از حضور در کربلا در خیابان روضه تین، واقع در پشت تل زینبیه، هر شبانه روز  پذیرای بیش از سه هزار  زائر امام حسین(ع)، اصحاب و اهل بیت(ع)  خواهند بود.

معاون سپاه کربلا ضمن بیان اینکه تمام هزینه های خدمات و پذیرایی زائران در ایام حضور موکب داران در عراق توسط خیران و نیکوکاران مومن و ولایتمدار ساری تامین شده است، اظهار داشت: کاروان  موکب داران پیشکسوت بسیج ساری آمادگی دارد تا  از هر زائر  امام (ع) در برنامه پیاده روی  اربعین  به مدت سه شبانه روز پذیرایی کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها