اساتید یونسکو در دوره آموزش «معلم اخلاق» دانشگاه محیط زیست البرز/ جریان دانشجویی استان همه ابعاد این موضوع را پیگیری خواهد کرد

دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز گفت: بسيج دانشجويي استان البرز دوره آموزش تربیت معلم اخلاق در دانشگاه محیط زیست این استان توسط یونسکو را محکوم مي‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۷۸۳۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علي احمدي دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز با بيان اينکه جاي تاسف دارد که مسئولين ما به جاي علوم انساني داخلي از علومي پيروي مي‌کنند که ذات غربي دارد گفت: بايد براي اين موضوعي فکري شود و همه علوم را به سمت اسلامي شدن ببرند و به طبع آن جامعه نيز اسلامي شود.
 
اساتید یونسکو در دوره آموزش «معلم اخلاق» دانشگاه محیط زیست البرز/ جریان دانشجویی استان همه ابعاد این موضوع را پیگیری خواهد کرد
 
احمدي ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبري که فرمودند «نرم افزار ما همين علوم انساني است» افزود: تا وقتي علوم ما درست نشود وضعيت جامعه همين است و سمت اسلامي شدن نخواهد رفت.
 
دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز با با اشاره به اينکه جاي تاسف که مسئولين ما به جاي اينکه جامعه را به سمت اسلامي شدن ببرند براي موضوعاتي مانند اخلاق که بسيار مهم است اساتيدي از خارج مي‌آورند تصريح کرد: هر انسان سليمي مي داند که مباني ما با مباني غربي به هيچ عنوان هم‌خواني ندارد و اگر قرار باشد تربيتي صورت گيرد بايد از مباني خودمان استفاده کنيم.
 
 وی با بيان اينکه بسيج دانشجويي استان البرز دوره آموزش تربیت معلم اخلاق در دانشگاه محیط زیست این استان توسط یونسکو را محکوم و پيگيري مي‌کند گفت: مسئولین باید پاسخگو باشند که این موضوع چه سرانجامی خواهد داشت.
 
 احمدی خاطرنشان کرد: در مصاحبه‌ای که مسئول حراست دانشگاه محیط زیست استان البرز با خبرگزاری‌ها داشته است و ضمن بیان اینکه باید دید این این برنامه اجرا خواهد شد یا نخواهد شد افزود: بسیج دانشجویی استان البرز پیگیر است و تا زمانی که به نتیجه کامل برسد پیگیر آن خواهیم بود و جریان دانشجویی کوتاه نخواهد آمد.
 
 دبير تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز در خصوص موضع‌گیری امام جمعه استان البرز گفت: طی صحبتی که با امام جمعه استان داشتیم بنا شد تا بعد از روشن شدن ابعاد مختلف این قضیه در نماز جمعه این هفته استان موضع گیری کنند.
 
 وی با اشاره به اینکه حتی در صورت برگزار نشدن این دوره آموزشی توسط یونسکو در ایران، تصریح کرد: مواضع بسیج و جنبش دانشجویی باید هشداری برای همه مسئولین باشد و مسئولین بدانند جریان دانشجویی و انقلابی استان البرز هوشیار است و همه ابعاد این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها