در جمع حلقه های صالحین پایگاه شهیدان ساجدی مطرح شد ؛

حلقه های صالحین بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) است

فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی گفت: حلقه های صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۷۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مسجد، با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد، اما صالحین به معنای عام، به فعال سازی، رونق و احیای مساجد شیعه در آخر الزمان می‌اندیشد.

وی باتاکید بر اینکه حلقه های صالحین بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) است گفت: حلقات صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج) ، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان‌سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است. از این رو، اجرای صالحین و یاری رساندن به مجریان و طراحان این طرح عظیم و ارزشمند به مثابه همراهی کردن در پایه گذاری سنت حسنه‌ای است درست هم وزن تلاش ارزشمند شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، در زمینه راه‌اندازی امور تربیتی و دبیری پرورشی در نهاد آموزش و پرورش است.

 ایشان ضمن تاکید برلزوم حفظ همبستگی و پایداری در این حلقات تصریح کرد؛ یکی از مهمترین و برجسته ترین مظاهر فداکاری ، همین شجره طیبه بسیج است ، هم قبل از شروع جنگ تحمیلی ، هم در جریان دفاع مقدس این تجربه بسیار دشوار و سخت برای کشور و هم بعد از دفاع مقدس تا امروز ، در مقابل چشم دیدیم ؛ مسئله بسیج ، تجربه بسیج ، دارای برکات بسیار بزرگی بوده است و انشاء الله این برکات باید ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد.

 فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی در پایان خاطر نشان کرد : باید از آفت نسبت به خودمان پرهیز کنیم آفت غرور ، آفت تظاهر و ریاکاری، این آفات ، آفات مهلکی است . اگر چنانچه موفقیتی به دست می آوریم خدا را شاکر باشیم ازخدا بدانیم ، برای ادامه آن از خدا کمک بخواهیم ؛ این هم یک مسئله ی اساسی که دچار غرور نشویم ، دچار اعتماد به نفس زیادی نشویم ، از خودمان ندانیم ، توکل به خدای متعال بکنیم.

توفیق ما، توانایی ما، شوق ما، ایمان و عشقی که در دل ماست همه صنع دست پروردگار است.

 

 

خبرنگار بسیجی :پناهیان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها