تخصیص 100 درصدی اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط بانک های مازندران

وی با بیان اینکه در سال 95 بانک‌ها 100 درصد اعتبارات را به کمیته امداد امام خمینی اختصاص دادند، یادآور شد: امسال نیز بانک‌ها 80درصد اعتبارات را به استان‌ها ابلاغ کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۷۴۳۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الله عبدالملکی در جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه اشتغال آفرینی و تلاش برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد از رویکردهای این نهاد است، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی برای ایجاد زیرساخت‌های اشتغال مددجویان تلاش می‌کند.

وی با اشاره قوت بخشیدن به فرآیندهای اشتغال‌زایی در این امر افزود: قبل از سال 89 تعداد 10 هزار تا 20 هزار شغل در سال برای مددجویان ایجاد می‌شد اما از سال 89 به بعد تعداد 100 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور به پیگیری جدی فرصت‌های شغلی ایجاد شده بعد از سال 90 با همکاری منابع بانک‌ها و دولت اشاره کرد و گفت: بیش از 950 هزار فرصت شغلی از سال 90 تا 95 برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است.

این مسؤول با بیان اینکه این امر با همکاری همه دستگاه‌ها و کمیته امداد امام خمینی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال 95 تعداد  102 هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

عبدالملکی بیان کرد: اعتبارات قرض‌الحسنه برای کمیته امداد امام خمینی با کمک مجلس شورای اسلامی دو برابر شد و برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی، 2 هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال 95 بانک‌ها 100 درصد اعتبارات را به کمیته امداد امام خمینی اختصاص دادند، یادآور شد: امسال نیز بانک‌ها 80درصد اعتبارات را به استان‌ها ابلاغ کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها