مسوول بسیج دانشجویی مازندران در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" به دنبال منافع شخصی نیست

نوری گفت: بسیج ظرفیت عظیم و خالصی است که در مسیر خدمت به نظام به دنبال کسب منافع شخصی نیست لذا بهترین کار را در راستای منافع نظام و کمک به دولت انجام می‎دهد.
کد خبر: ۸۹۳۷۳۶۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

شهرام نوری مسوول بسیج دانشجویی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی نسبت به نظام وانقلاب و حفظ دستاوردهای آن علقه و تعهد دارد و بدون هیچ چشمداشت و توقعی نیز برای تقویت نظام و انقلاب با روحیه انقلابی کار می‎کند.

مسوول بسیج دانشجویی استان مازندران در ادامه با اشاره به تاکیدات امام خامنه‎ای مبنی بر لزوم بهره‏گیری دولت از بسیج عنوان کرد: بسیج ظرفیت عظیم و خالصی است که در مسیر خدمت به نظام به دنبال کسب منافع شخصی نیست لذا بهترین کار را در راستای منافع نظام و کمک به دولت انجام می‎دهد.

نوری با اشاره به کوتاهی دولت در بهره‎گیری از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور بیان داشت: علی‎رغم اعلام آمادگی بسیج برای کمک به دولت، از آنجایی که نگاه برخی افراد در دولت به مجموعه بسیج نگاه درستی نیست، این مهم تا کنون محقق نشده است، حال آنکه اگر دولتمردان بتوانند از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کند قطعا در رسیدن به ماموریت‏های خودشان موفق‎تر خواهند بود و می‎توانند توفیقات بیشتری در پیشبرد کشور و مرتفع کردن موانع و مشکلات جامعه به دست آورند.

ارسال نظرات