مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه اشکذر:

بُرّنده‌ترین سلاح برای پیروزی بر دشمنان، نماز است

حجت الاسلام مکرم گفت: چنین افرادی قدرت‌های نظام را درنظر نگرفته و تنها به دنبال به رخ کشیدن امکانات دشمن هستند، در حالی که ایمان و اعتقاد ما بود که در جبهه موجب پیروزی شد و دشمن از این سلاح بهره‌ای نداشت.
کد خبر: ۸۹۳۷۱۶۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: حجت الاسلام مکرم درجمع سربازان ناحیه اشکذر، گفت: مصداق بارز آیه ۶۰ سوره انفال، «وَ أعِدوا لَهم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة...» است که خداوند می‌فرماید از همه چیز در همه توان خود و از آنچه به شما قوت می‌دهد، برای ایجاد وحشت در دل دشمن استفاده کنید.
وی افزود: غربی‌ها تلاش کردند تا نشان دهند که ایرانی‌ها از تحریم‌ها به تنگ آمده‌اند و به مذاکره روی آوردند دولت‌مردان فعلی ما که رهبر معظم انقلاب فرمودند: فرزندان انقلاب هستند، با فراهم‌کردن زمینه‌ها و با انگیزه نشان دادن روحیه منطقی و تعاملی ایران، پای میز مذاکرات نشستند، اما دشمن به دنبال این نبود.
ایشان با بیان اینکه بعضی افراد دشمن را قوی می‌پندارند، اظهار داشت: چنین افرادی قدرت‌ها و داشته‌های خود را درنظر نگرفته و تنها به دنبال به رخ کشیدن امکانات دشمن هستند و مدام برای ناامیدکردن مردم تلاش می‌کنند در حالی که ایمان و اعتقاد ما بود که در جبهه موجب پیروزی شد و دشمن از این سلاح بهره‌ای نداشت.
وی ابراز کرد: امام حسین (ع) با قیام خود که به ظاهر شاید شکست تلقی شود، به ما آموخت که بهترین سلاح مسلمانان، جهاد در راه زنده نگه‌داشتن اسلام واقامه نمازاست امروزه شاهد فتح دنیا از سوی تفکر عاشورا هستیم.
ارسال نظرات