در نشست سیاسی بصیرتی شهرستان ابرکوه مطرح شد:

روحانی باید دائما در حال مهارت آموزی در تمام زمینه های علمی باشد

به همت پایگاه امام صادق(ع)سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، نشست سیاسی بصیرتی شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۰۸۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی،بصیرتی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر جهت ارتقا سطح علمی سیاسی بسیجیان شهرستان ابرکوه در تاریخ28/7/96روز جمعه در شهرستان ابرکوه در محل دفتر امام جمعه شهرستان با حضور طلاب و علمای بسیجی برگزار شد.
در ابتدای جلسه یکی از روحانیون بسیجی در باب تقویت مهارت های روحانیون ایراد به سخنرانی نمود و بیان داشت که روحانی باید دائما در حال مهارت آموزی در تمام زمینه های علمی باشد همچنین بیان نمود روحانی علم و اخلاق را باید باهم داشته باشد که طبق فرمایش امام حسین (ع) این دو وقتی باهم باشند ارزش پیدا می کنند.
در ادامه "حجت الاسلام داودی" مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر به سخنرانی پرداخت.
مسئول سازمان از علما و طلاب بسیجی دعوت به برگزاری چنین جلسات بصیرتی و بالا بردن سطح بینش سیاسی و بصیرتی روحانیون داشت.
مسئول سازمان به سخنان سخیف رئیس جمهور منفور آمریکا واکنش نشان داد و این سخنان را محکوم کرد و به مسئولان کشور توصیه نمود که به آمریکا و اروپا امید نداشته باشند و نباید به آن ها اعتماد شود.
در ادامه حجت الاسلام داودی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تشبیه جالب و قابل تاملی از آمریکا و اروپا به کار بردند ایشان آمریکا و اروپا را به گربه سگ در فیلم کارتنی که از تلویزیون پخش می شد تشبیه کردند که این دو هیچ وقت از هم جدا نمی شوند.
در ادامه جلسه امام جمعه محترم شهرستان ابرکوه به صحبت پرداخت و بیان داشت:برگزاری این چنین جلسات بسیار مفید می باشد زیرا باعث افزایش بصیرت روحانیون می شود و روحانی می تواند در جامعه از این بصیرت افزایی سود ببرد.
وی در ادامه افزود: اگر این جلسات به طور مستمر و منظم برگزار شود قابل تامل است و می توان انتظار رشد بصیرتی داشت.
در پایان جلسه حکم فرماندهی پایگاه امام صادق(ع)جناب حجت الاسلام فتاحی توسط امام جمعه شهرستان ابرکوه به ایشان تقدیم شد.
ارسال نظرات