وضعیت نامطلوب در اداره ورزش و جوانان باشت

مسئولان باید برای اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۴۷۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
امام جمعه باشت در خطبه‌های نماز امروز اینوضعیت نامطلوب در اداره ورزش و جوانان باشت شهر ضمن تربیک هفته تربیت بدنی گفت: در شهرستان باشت اداره ورزش با یک نفر اداره می‌شود که این زیبنده یک شهرستان.
حجت الاسلام عبودی به اهمیت ورزش برای جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان علاوه بر دغدغه شغل و بیکاری دغدغه ورزش را نیز دارند که این مهم باید برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در محور‌های ارتباطی این شهرستان گفت: این روز‌ها شاهد سوانح رانندگی در برخی از محور‌های ارتباطی این شهرستان بودیم که بخشی عمده‌ای از دلایل این تصادفات به غیر استاندارد بودن این محور‌ها بر می‌گردد.
امام جمعه باشت ادامه داد: مسئولان باید وجدان خود را محکمه قرار دهند و تنها به یک روکش آسفالت اکتفا نکنند و اجاز ندهند پیمانکاران بر حسب منافع خود این محور‌ها را طراحی کنند بلکه باید ناظران دقت داشته باشند تا استاندارد‌ها برای اجرای محور‌های ارتباطی رعایت شود.
عبودی با بیان اینکه نباید انسان‌های بی گناه در حوادث جاده‌ای قربانی ضعف مدیران شوند افزود: مسئولان بالا دستی باید با مدیران ضعیف برخود جدی داشته باشند چرا که همراهی با مدیر ضعیف خیانت به مردم است.
خطیب جمعه باشت با اشاره به اینکه برخی از مردم این شهرستان از وضعیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گلایه‌مند هستند گفت: شهرستان باشت تا چند ماه پیش ۲۵ پزشک متخصص داشت، اما هم اکنون یک پزشک عمومی هم ندارد و رئیس شبکه بهداشت خود باید به روستا‌های شهرستان برای معالجه و رفع مشکل مردم مراجعه کند.
وی گفت: شهرستان باشت یک پزشک عمومی ندارد این در حالی است که مسئولان پیگیر راه اندازی بیمارستان در این شهرستان هستند.
حجت الاسلام عبودی به تعهدات طرف‌های مقابل در برجام اشاره کرد و ادامه داد: اعتماد به اروپا کاری واهی است و اینکه برخی فکر می‌کنند که اگر آمریکا از برجام خروج کند اروپا با ما همراه است تفکری کاملا غلط است، زیرا اروپا با آمریکا هیچ تفاوتی ندارد.
ارسال نظرات