برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان شاغل سپاه در سنندج

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه ۲۹ مهر ماه در حسینیه‌ی شهید کاظمی سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۸۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
علی فرامرزی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار کرد: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه ۲۹ مهر ماه در حسینیه‌ی شهید کاظمی سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس با حضور همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان در دورشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود که در یک مسابقه‌ی سبک زندگی اسلامی از سلسله کتاب‌های آموزشی حجت الاسلام قرائتی که بین خانواده‌ها توزیع شده است امتحان کتبی بعمل خواهد آمد و بعد از آن نیز مسابقه‌ی قرآنی در سطوحی که شامل حفظ کل، ۲۵، ۲۰، ۱۵، ۱۰، ۵ و ۳ جزء، قرائت (ترتیل و تحقیق) است امتحان بعمل خواهد آمد.


وی افزود: در این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و ارتقاء روحیه معنوی بین فرزندان و همسران خانواده‌های پاسداران برگزار شده ۳۰۰ نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرهنگ فرامرزی با بیان اینکه سال گذشته ۲ نفر از بانوان کردستانی توانستند در مسابقات کشوری حائز رتبه‌ی دوم کشوری شوند گفت: برگزیدگان مسابقات قرآنی امسال نیز، ۱۵ آذر ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات