سپاه عامل شکست های مستمر آمریکا در منطقه و جهان اسلام است

طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید چون ایران و سپاه تنها دلیل شکست‌های آمریکا در منطقه هستند.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۶۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مازندران، شهرام نوری اظهار کرد: صحبت‌های  اخیر ترامپ نشان از زوال این کشور در سیاست‌های منطقی‌اش دارد.

وی تصریح کرد: ترامپ از ادب دیپلماتیک و رفتارهای مناسب در قامت یک رئیس جمهور غافل و جاهل است.

 مسؤول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه آمریکا دچار شکست‌های متوالی در منطقه به‌ویژه در محور مقاومت شده است، گفت: طبیعی است که رئیس جمهور آمریکا با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید چون ایران و سپاه تنها دلیل شکست‌های آمریکا در منطقه هستند.

این مسؤول سخنان ترامپ علیه مردم ایران را موجب وحدت و همدلی داخلی دانست و اظهار کرد: جالب اینجاست که هر زمان رؤسای جمهور آمریکا خواستند با تهدید به وحدت داخلی ایران ضربه بزنند با موجی از اتحاد داخلی مواجه شدند.

نوری با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم اظهار کرد: گفتمان غالب انقلاب اسلامی نشان داد که مخالفان جمهوری اسلامی نیز بر قدرت مردمی سپاه صحه می‌گذارند.

وی گفت: دانشجویان بسیجی که پاسداران ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها هستند همیشه خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها