خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

استکبارستیزی در اسلام عربستان جایی ندارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از شهدای پالایشگاه نفت تبریز گفت: دشمن و در راس آن امریکای جنایتکار با عملیات روانی و شبیخون فرهنگی درصدد نابودی اسلام ناب محمدی است و با اسلام عربستان و ترکیه و ... کاری ندارند چراکه در اسلام آن ها استکبار ستیزی و حفظ ارزش های اسلامی جایی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۴۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری افزود: ما باید این اسلام را که حاصل خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است و اکنون به الگویی در جهان تبدیل شده است حفظ و آن را در مدارس، پالایشگاه و کل دنیا اشاعه دهیم.

وی هدف دشمنان را نابودی جوانان دانست و گفت: غرب و بویژه امریکا قلب جوانان ایران را هدف گرفته است و می خواهد این اسلام ناب را از قلب آن ها خارج کند و این در حالی است که آن ها این جوانان و مردم را نمی شناسند و نمی دانند که مردم ایران زیر چتر و سایه رهبری هرگز از نظام جدا نمی شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی هم نقش پالایشگاه تبریز را در زمان جنگ بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: پالایشگاه تبریز بارها در زمان جنگ مورد حمله دشمنان قرار گرفت ولی هر بار ایستادگی کرد.

قاسم صمدیان افزود: پالایشگاه تبریز یکی از محورهای دفاع مقدس و مشهدالشهدا است و خاکی است که شهدای ما از آن عروج کرده اند و مقدس می باشد.

وی بزرگداشت نام و یاد شهدا را بنه وعی ادامه راه شهدا و ایثارگران دانست و گفت: پالایشگاه تبریز نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در اقتصاد منطقه و کشور نیز نقش کلیدی و اساسی دارد.

در این آیین محمد ولی نصیبی نویسنده کتاب «پالایشگاه تبریز در گذر نفت و جنگ تحمیلی» خاطراتی از حمله های هوایی دشمن به این پالایشگاه و جانفشانی کارکنان صدیق آن بیان کرد.  در پایان مراسم محل یادمان شهدای پالایشگاه توسط خانواده شهدا، سرداران، فرماندهان، مسئولان و کارکنان شرکت با نواخته شدن مارش نظامی گلباران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها