دهقان در همایش امر به معروف و نهی از منکر ناحیه روح الله یزد:

نتیجه امر به معروف و نهی از منکر؛داشتن جامعه سالم معنوی

به منظور اقدام جهت تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه؛ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به برگزاری همایشی با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج نصر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)قاسم آباد نمود.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۹۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛دهقان در این همایش گفت:امر به معروف و نهی از منکر، به معنای دغدغه داشتن و احساس مسئولیت کردن در برابر خود و هم نوعان و نشانه خیرخواهی انسان ها به یکدیگر است. اگر این دو فریضه بزرگ، به جا و به هنگام انجام پذیرد، جامعه سالم معنوی پدید خواهد آمد و زمینه برای رویش و زایش انواع خوبی ها و زیبایی ها فراهم می آید.
وی در ادامه افزود:همه ما هم دوست داریم خود، رستگار باشیم و هم در جامعه ای زندگی کنیم که افراد آن رستگارند. قرآن کریم راه رسیدن به رستگاری را این گونه مشخص کرده : «باید میان شما امتی باشند که به [کارهای] خیر فرابخوانند و امر به معروف و نهی از منکر نمایند و آنها رستگارانند».
وی همچنین اذعان کرد:با پیمودن جاده امر به معروف و نهی از منکر، انسان ها بر قله بهترین ها جای می گیرند؛ همان گونه که قرآن کریم فرموده است: «شما بهترین امتی هستید که برای مردمان پدید آمده اند که به نیکی فرمان می دهید و از ناشایستی بازمی دارید.» بنابراین، یکی از ویژگی های رستگاران آن است که اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند.
ارسال نظرات