تحلیلگر مسائل سیاسی خاتم مطرح کرد:

ترامپ بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی است/اقتصاد مقاومتی راهکاری جدی برای خنثی سازی توطئه دشمنان

تحلیلگر مسائل سیاسی خاتم ترامپ را یک خطر برای امنیت جهانی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با این رویکردی که در پیش گرفته است جهان را به آتش خواهد کشید.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۶۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، تحلیل گر مسائل سیاسی در ارتباط با موضع جدید رئیس جمهور آمریکا در مورد برجام و سایر موضوعات اظهار داشت:سخنان دیشب رئیس جمهور آمریکا نشان داد که تمام روسای جمهور ازابتدا تاکنون درباره دشمنی با ایران نظر یکسان دارند فقط از لحاظ تاکتیک با هم متفاوت هستند.

حجت الاسلام غلامرضا محمودی به توصیه "هنری کیسینجر" به ترامپ اشاره کرد و گفت: این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی به ترامپ توصیه کرده است که در صورت خشکیده شدن ریشه تروریسم در خاورمیانه، به ایران توجه بیشتری داشته باشد، زیرا در صورت حذف تروریسم نفوذ و تاثیرگذاری این کشوردر منطقه بیشترخواهد داشت.

وی افزود:به گفته کیسینجر بزرگترین تهدید پیش روی خاورمیانه، تسلط بالقوه ایران بر منطقه خواهد بود که جنس حکومت برآمده از آن، هم امپراطوری خواهد بود و هم جهادگرایی!

محمودی اظهار داشت:کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، به دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، گفت: نباید با نابود کردن داعش، زمینه را برای توسعه قدرت ایران در منطقه فراهم کرد؛ زیرا به ادعای وی، با سلطه تهران و نیرو‌های متحدش بر اراضی آزاد شده از چنگ داعش، یک «امپراتوری رادیکال ایرانی» شکل خواهد گرفت..

تحلیلگر مسائل سیاسی خاتم به موضع گیری سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه بعد از یاوه گویی‌های ترامپ اشاره و خاطر نشان کرد: موضع گیری این سه کشوردر مورد برجام یک توطئه است بنابراین مسئولین نظام باید توجه دقیق و درایت و هوشمندی ویژه‌ای در این باره داشته باشند.

محمودی یکی از راه‌های خنثی سازی توطئه اهرم تحریم غرب را توجه به دورن زایی اقتصاد مقاومتی دانست.

وی ترامپ را یک خطر برای امنیت جهانی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با این رویکردی که در پیش گرفته است جهان را به آتش خواهد کشید.
ارسال نظرات